Vraag

Zakelijke abonnementen af sluiten met Iphone 12 Pro een ramp!!

  • 10 November 2020
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Wij proberen als bedrijf bij KPN klein zakelijk klant te worden. Dat blijkt niet zo makkelijk te zijn…….
Inmiddels zijn wij bijna 2 weken bezig, 15 uur gebeld met verschillende afdelingen, tig en dan ook tig automatisch ontvangen e-mails kregen van KPN, waar je werkelijk niets mee kunt en tot overmaat van ramp, zijn we nog geen steek verder.

Het is dat het netwerk van KPN zo geweldig is, anders hadden wij de handdoek al lang en breed in de ring gegooid.

Om de één of andere reden kan je bij KPN niet meerdere telefoons bestellen bij evenveel abonnementen. Je zou toch denken dat KPN blij is met nieuwe klanten die meerdere abonnementen en Iphones 12 pro willen bestellen, maar het tegenovergestelde lijkt waar te zijn…..

Overigens was het wel redelijk vermakelijk om door te krijgen via de telefoon hoe kansloos het bestelsysteem van KPN lijkt te zijn.

Op dit moment zitten wij te wachten op een telefoontje van de afdeling klachten, welke overigens ook 5 werkdagen op zich kan laten wachten. De medewerker die wij als laatste gesproken hadden, kon ons om de één of andere reden niet helpen en heeft na mijn verhaal aangehoord te hebben alles doorgezet naar de afdeling klachten.

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Mogenwijwelklantworden ,

Goed dat u dit topic aangemaakt!
Uw frustratie is absoluut terecht. Het mag natuurlijk niet zo moeilijk zijn om een bestelling te plaatsen. En een klacht lijkt mij ook zeker niet de juiste uitkomst. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u er inmiddels klaar mee bent, maar ik wil graag uitzoeken wat hier precies mis is gegaan en nog veel belangrijker, hoe we dit zsm op kunnen lossen. Kunt u mij wat meer vertellen over de order(s) die u wilt plaatsen? Om hoeveel abonnementen en hoeveel toestellen gaat het precies? En gaat het in dit geval om nieuwe telefoonnummers? Of moeten er telefoonnummers overgenomen worden van een andere provider?

En wilt u mij een privébericht sturen met de bedrijfsnaam, de telefoonnummers waar het om gaat (als er nummer overgenomen moeten worden), het referentienummer van de klacht en de postcode + huisnummer van het adres waar het op geregistreerd moet worden?

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor het sturen van het uitgebreide privébericht! 

Ik ga eerst op onderzoek uit om te achterhalen wat nu precies de status is. U ontvangt zo een reactie in privé. 

Reageer