Daarna op 2 augustus maar weer eens zelf telefonisch contact gezocht wanneer de verhuizing nu gepland staat. Was een interne fout gegaan vertelde men mij bij 0800-0410. Ze zouden het "doorzetten" naar de juiste afdeling.
Op 5 augustus ontvang ik een brief van KPN met daarin een andere installatieafspraak dan overeengekomen. Blijkbaar is men bij KPN niet van de stelling een afspraak is een afspraak.
Maar weer eens gebeld met die medewerkers van KPN. "Hier konden ze toch echt niets aan doen. De afspraak stond al ingepland en ze konden deze echt niet meer op de 15e augustus zetten. Medewerkster Erica heeft zelfs eigenhandig de verhuizing geannuleerd na mijn opmerking dat het toch wel erg lastig is om met KPN goede afspraken te maken.
Uiteindelijk uit pure wanhoop (na 3 medewerkers gesproken te hebben) naar de KPN XL winkel gereden in Son. Die dame weet hoe ze service moet verlenen. Zij had binnen 3 minuten de verhuizing op de 15e geregeld.
Nu alleen nog bezig om de telefoonnummers te krijgen. KPN durft namelijk met droge ogen te beweren dat als je naar een andere regio gaat verhuizen je het zelfde telefoonnummer mee kunt nemen, Dom, dom, dom van die mensen zeg. "Blijkt standaard in de brief te staan" hoor je dan en bij al die KPN'ers is er blijkbaar niemand die de moeite neemt of wil nemen om dit intern aan te kaarten en te laten aanpassen. Diegene die die vroeger regelde is wellicht al weggesaneerd door het management!
Het arrogante is ook dat als je 2 maal een klacht indient het ijzig stil blijft. Ondanks de belofte om een reactie te krijgen binnen 2 werkdagen weet men bij KPN blijkbaar niet wat 2 werkdagen zijn.
KPN is in ieder geval niet meer de service gerichte organisatie als zij is geweest. Wellicht een kwestie van tijd. Als klap op de vuurpijl ook nog mogen betalen voor een slechte service.
Wat fout kan gaan bij KPN gaat volgens mij fout.
Jammer KPN dat jullie op deze manier met mij als klant omgaan.
Peter
Beste antwoord door QueenE
Bekijk origineel