Beantwoord

abonnementsmogelijkheden bij ISDN?

  • 25 januari 2017
  • 1 reactie
  • 140 keer bekeken

Na 2 jaar bellen met KPN medewerkers snappen wij het steeds minder nu we steeds andere antwoorden krijgen. Wij hebben slechts 2 telefoonnummers op 1 adres en vinden ons ISDN abonnement Zakelijk Belvrij Totaal World veel te duur. Nu kregen wij ineens goedkoper alternatief, nl. Belbasis. Maar als ik nu bij gewone abonnementen kijk, zie ik bijvoorbeeld ook Belvrij Abonnement voor EUR 39,00, wat uitbreidbaar is met ISDN1 voor EUR 4,74. Hier zouden we dan toch ook op over kunnen stappen?? Betalen nu EUR 150,00 per 2 maanden voor 2 nummers met weinig belverkeer.
icon

Beste antwoord door Tim 26 januari 2017, 10:01

Beste MidBouw, welkom op het Zakelijk KPN Forum! :)

Uiteraard geven wij u graag advies over uw aansluiting. Met Zakelijk Belvrij Totaal hebt u onbeperkt bellen. Met een BelBasis abonnement betaalt u extra per gesprek. Voor degene die eigenlijk niet veel uitbellen en alleen bereikbaar willen zijn, kan het beter uit met BelBasis.

Het BelVrij (Altijd) abonnement is een particulier abonnement. Als u overstapt naar dit abonnement, bent u geen zakelijke klant meer en belt u voor vragen en ondersteuning naar de consumenten klantenservice. Het is mogelijk dat als KPN een gemiddeld hoger belvolume op uw aansluiting treft en u dit zakelijk gebruikt, u verzocht wordt om uw aansluiting weer op zakelijk te zetten. Bij zakelijk worden de maandbedragen voor BelVrij Totaal op maat gemaakt. Het is bijvoorbeeld niet de bedoeling dat een belhuis een particulier BelVrij abonnement neemt.

Hebt u iets aan deze informatie? Ik verneem het graag als u vragen hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste MidBouw, welkom op het Zakelijk KPN Forum! :)

Uiteraard geven wij u graag advies over uw aansluiting. Met Zakelijk Belvrij Totaal hebt u onbeperkt bellen. Met een BelBasis abonnement betaalt u extra per gesprek. Voor degene die eigenlijk niet veel uitbellen en alleen bereikbaar willen zijn, kan het beter uit met BelBasis.

Het BelVrij (Altijd) abonnement is een particulier abonnement. Als u overstapt naar dit abonnement, bent u geen zakelijke klant meer en belt u voor vragen en ondersteuning naar de consumenten klantenservice. Het is mogelijk dat als KPN een gemiddeld hoger belvolume op uw aansluiting treft en u dit zakelijk gebruikt, u verzocht wordt om uw aansluiting weer op zakelijk te zetten. Bij zakelijk worden de maandbedragen voor BelVrij Totaal op maat gemaakt. Het is bijvoorbeeld niet de bedoeling dat een belhuis een particulier BelVrij abonnement neemt.

Hebt u iets aan deze informatie? Ik verneem het graag als u vragen hebt!

Reageer