Beantwoord

Afhandeling klachten - opzeggen wegens emigratie

  • 22 February 2016
  • 1 reactie
  • 140 keer bekeken

Ik heb 15 december doorgeven dat ik wegens emigratie mijn vaste telefoonaansluiting wil opzeggen. Ik heb in 1983 deze aangevraagd.

Tot mijn schrik krijg ik een nota van 279,- 

Afkoopsom resterende looptijd contract dit kan toch niet waar zijn dat ik dit moet betalen?

Wordt je zo gestrafd als je al die jaren trouwe klant bent geweest?

Ik zou graag willen weten wat mijn rechten zijn.

Hoogachtend,

M.Steinmetz
icon

Beste antwoord door Tim 22 February 2016, 10:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste M.Steinmetz, welkom op het zakelijke forum van KPN! :D

Uw contract wordt ieder jaar verlengt, daardoor heeft u bij het opzeggen binnen de contracttermijn een afkoopsom ontvangen. Als u naar het buitenland verhuist, is opzeggen binnen contractstermijn mogelijk als u het bewijs van uitschrijving kunt aanleveren. Aangezien de opzegging en afkoopsom al zijn opgemaakt, kunt u de situatie middels een klacht in behandeling laten nemen.

U kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier. Ook ik heb de mogelijkheid om uw melding intern door te zetten. Graag verneem ik van u als u mijn hulp hierbij wenst.

Reageer