Op 31 oktober zijn wij overgestapt naar een andere provider voor het bellen. Ik heb destijds contact gehad met KPN medewerkers en gaven aan dat ik een maandcontract heb en geen jaarcontract. Ik heb dit gevraagd, omdat het niet terug te vinden was of ik een contract zou hebben. Sterker nog volgens het KPN systeem en mijn KPN portaal staat dat er geen contract is. Op dit aangeven dacht ik probleemloos over te kunnen stappen. Nu krijg ik een factuur met een afkoop van de resterende looptijd.
Ik heb telefonisch contact gehad met een KPN medewerker en ze gaf aan dat ik met de KPN factuur bij de nieuwe provider moet zijn. Nu heb ik een factuur die ik niet wil betalen, een contract die ik niet en wel zou hebben, conversaties met KPN medewerkers die tegenspreken en totaal geen transparantie waar ik nu aan toe ben.
Ik hoop een passende oplossing te krijgen, want dit is geen positieve klantenservice van KPN.
Beste antwoord door Lindsay
Bedankt voor de informatie! Ik ben op onderzoek uit geweest en zie inderdaad dat de klachtenafdeling had teruggekoppeld dat u geen jaarcontract heeft. Zij hebben zich echter wel verkeken.
Uw ISDN abonnement is inderdaad op dit moment maandelijks opzegbaar. Wat onze klachtenafdeling over het hoofd heeft gezien is dat u ook Zakelijk BelVrij Totaal World hebt afgesloten hierbij. Met deze bundel krijgt u maandelijks 40% korting op bellen buiten de EU. Zakelijk BelVrij Totaal World is niet maandelijks opzegbaar. U heeft het destijds voor 2 jaar vastgelegd, en daar komt de afkoopsom vandaan
U is inmiddels herhaaldelijk aangegeven dat uw hele pakket maandelijks opzegbaar is. Om deze reden zal ik het bedrag gewoon crediteren voor u, ik houd mij natuurlijk gewoon aan onze afspraken!
Voor een volgende lezer van dit topic is het misschien wel een goede om te checken op de factuur of zij daar niet toevallig een Zakelijk BelVrij Totaal World bundel hebben staan.
Ik geef u zodadelijk in privé nog het referentienummer van de creditering mee. Hier ga ik nu mee aan de slag!
Bekijk origineel
Uw ISDN abonnement is inderdaad op dit moment maandelijks opzegbaar. Wat onze klachtenafdeling over het hoofd heeft gezien is dat u ook Zakelijk BelVrij Totaal World hebt afgesloten hierbij. Met deze bundel krijgt u maandelijks 40% korting op bellen buiten de EU. Zakelijk BelVrij Totaal World is niet maandelijks opzegbaar. U heeft het destijds voor 2 jaar vastgelegd, en daar komt de afkoopsom vandaan

U is inmiddels herhaaldelijk aangegeven dat uw hele pakket maandelijks opzegbaar is. Om deze reden zal ik het bedrag gewoon crediteren voor u, ik houd mij natuurlijk gewoon aan onze afspraken!

Voor een volgende lezer van dit topic is het misschien wel een goede om te checken op de factuur of zij daar niet toevallig een Zakelijk BelVrij Totaal World bundel hebben staan.
Ik geef u zodadelijk in privé nog het referentienummer van de creditering mee. Hier ga ik nu mee aan de slag!