Sticky

“Bellen over internet? Ik vertrouw het niet.”

  • 8 mei 2017
  • 2 reacties
  • 2390 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
  • KPN Medewerker
  • 0 reacties
"En als ik dan geen internet heb, ligt dan alles plat?" Elke dag spreken we honderden ondernemers over onder andere “bellen via internet”. Wat in deze gesprekken regelmatig naar boven komt, is twijfel. Koudwatervrees voor ‘Voice Over IP’. VOIP. “Is dat bellen via het internet wel verantwoord? Want ja, als het internet het niet doet, kunnen mijn klanten mij dan nog bellen?”

Bellen via internet heeft grote voordelen. Geen eenmalige uitgaven aan een telefooncentrale op kantoor bijvoorbeeld. Ook is het aantal telefoonlijnen makkelijk uit te breiden en weer in te krimpen. Maar naast het kostenplaatje wilt u ook zekerheid en bereikbaarheid. Dus… hoe betrouwbaar is VoIP eigenlijk? En hoe zorgen we ervoor dat u optimaal bereikbaar bent en blijft?



364 dagen en 16 uur

De KPN ÉÉN MKB internetverbinding is onze trots voor de zakelijke markt. De Premium uitvoering van deze verbinding heeft een ‘up time’ van maar liefst 99,9% procent. Wat betekent dat? Gemiddeld 99,9% van het jaar is uw verbinding actief. Dat is ongeveer 364 dagen en 16 uur. Een hele goede start natuurlijk. Maar het wordt nog beter.


Niet zeker? Dan zeker niet!

Denken we dat VoIP niet haalbaar is? Dan adviseren we geen belverkeer via internet. Op een klein aantal locaties in ons land is de internetsnelheid nu nog te beperkt voor een echt stabiele VoIP-verbinding. Op deze locaties gaan we voor zekerheid. We adviseren de ondernemer in die zeldzame gevallen om nog even via het kopernetwerk te bellen. Zodra we de internetverbinding hebben voorzien van de juiste upgrade, kan de klant alsnog overstappen op de voordelen van KPN ÉÉN MKB.


Uw mobiele telefoon maakt het af

KPN ÉÉN MKB en uw mobiele telefoon naadloos met elkaar verbonden. Via uw mobiel hebt u zelf de volledige regie als het gaat om doorverbinden, uw bereikbaarheid na sluitingstijd en boven alles: zekerheid. Als uw situatie erom vraagt, verbinden we alle binnenkomende gesprekken automatisch door naar uw mobiele telefoon(s). Zo bent u altijd 100% bereikbaar voor uw klanten.



Snelle monteurs

Voor veel ondernemers is het internet de motor van hun bedrijf. Geen internet betekent duimen draaien en dat wil niemand. Daarom hebben we optimale service voor onze zakelijke internetverbindingen. U kiest zelf het serviceniveau: Instap, Standaard of Premium.
Kiest u voor Premium, dan garanderen we dat uw verbinding binnen enkele uren weer optimaal werkt. Op dinsdagmiddag, maar ook op zon- en feestdagen staan onze monteurs voor u klaar. Geen probleem, het zit bij de service inbegrepen!

KPN ÉÉN MKB is de alles-in-1 oplossing voor de zakelijke gebruiker. U stelt zelf samen wat u nodig hebt. Internet, vast bellen, mobiel bellen, Office365 en al uw andere clouddiensten. Of u nu met 2 advocaten een klein kantoor vult of met 20 werknemers een grote bakkerij, KPN ÉÉN MKB past zich aan aan uw behoeftes. Bekijk de mogelijkheden op kpn.com of laat u voorlichten door onze experts.


Interessant voor u:
- Keuzehulp KPN ÉÉN of KPN Klein Zakelijk?
- Internet & Bellen: Fit for the future met voip

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Een prive abonnement, goedkoop of duurkoop?

De grootste fout die ik veel kleine ondernemers zie maken is een bezuiniging op een goede SLA (service level agreement), je betaald met een SLA voor zekerheid en hiermee besteed je feitelijk "risico" uit. Ik zie op het consumenten forum met enige regelmaat klachten van mensen die hier achteraf spijt van hebben wanneer het te laat is - Als ondernemer kan je namelijk geen dag zonder internet, als consument is het vervelend om een week zonder diensten te zitten maar voor een klein bedrijf is dat de stropt. Kies als ondernemer voor zekerheid, kies een zakelijk abonnement.
Reputatie 5
Badge +5
@SjorsK Ben het 100% met je eens Sjors!

Reageer