Beste KPN,
Telkens heb ik problemen met jullie. Elke keer een andere storing.Eerst had ik storing met het internet. Dat is uiteindelijk opgelost. Maar al sinds ik klant ben bij KPN heb ik problemen met telefonie, namelijk dat niet al mijn toestellen werken als ik gebeld wordt. Dus dan heb ik gelijk KPN gebeld. een medewerker van KPN vertelde mij dat het probleem lag bij mijn thuisbasis van telefonie. Dus toen stuurde KPN een monteur langs om dit op te lossen maar na zijn vertrek werd het gelijk drama. Ik had eerst een storing dat nog steeds niet verholpen is en nu heb ik nog een storing waardoor ik gefrustreerd raak. Maar KPN weet wel een rekening te sturen voor de monteur die langsgekomen is. Maar ik zit nog steeds geïrriteerd met storingen wat dankzij de monteur van KPN nog erger is geworden.
Hoogachtend,
Hikmet Sener
Tce Autoservice
Goedemiddag Hikmet,
Ik help u graag om dit op te lossen. In dit Topic heb ik ook reeds contact met u gehad over de problemen met uw panasonic KX-TPA60.
Ervaart u nog steeds dezelfde problemen? Zo niet kunt u mij dan verder toelichten hoe de situatie nu is?
Ik hoor het graag.
Ik help u graag om dit op te lossen. In dit Topic heb ik ook reeds contact met u gehad over de problemen met uw panasonic KX-TPA60.
Ervaart u nog steeds dezelfde problemen? Zo niet kunt u mij dan verder toelichten hoe de situatie nu is?
Ik hoor het graag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.