Hoe ervaart u de wurggreep van de contractstermijnen bij de zakelijke lijnen? U weet wel: 3 maanden opzegtermijn en stilzwijgende verlenging met een jaar. Als je er dan net te laat achter komt dat je weer verlengd bent en er eigenlijk vanaf wilt.
Mensen zijn gewend aan de consumentenregels van een maand opzegtermijn en dit valt dan zwaar tegen, nietwaar? En coulance is een vreemd woord bij KPN...
Beste domnl,
Bij KPN Zakelijk worden inderdaad 3 maanden opzegtermijn en een jaarlijkse verlenging van het contract gehanteerd. Ik begrijp uit uw bericht dat u graag uw dienst(en) wenst op te zeggen maar nu net een nieuw termijn is ingegaan?
Meer informatie op de KPN Website:
Afkoopsom | Kosten bij voortijdig opzeggen
U kunt bezwaar indienen tegen de afkoopsom via het klachtenformulier. Ik kan u helpen om het bezwaar intern voor u door te zetten naar een klachtbehandelaar. Zou u mij daarvoor een privébericht willen sturen met uw postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en telefoonnummer? Ik help u graag!
Bij KPN Zakelijk worden inderdaad 3 maanden opzegtermijn en een jaarlijkse verlenging van het contract gehanteerd. Ik begrijp uit uw bericht dat u graag uw dienst(en) wenst op te zeggen maar nu net een nieuw termijn is ingegaan?
Meer informatie op de KPN Website:
Afkoopsom | Kosten bij voortijdig opzeggen
U kunt bezwaar indienen tegen de afkoopsom via het klachtenformulier. Ik kan u helpen om het bezwaar intern voor u door te zetten naar een klachtbehandelaar. Zou u mij daarvoor een privébericht willen sturen met uw postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en telefoonnummer? Ik help u graag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.