Het nummer van mijn collega, staat doorgeschakeld naar mij bij geen gehoor.
Nu probeer ik al een week om de boel te deactiveren ivm mijn vakantie. maar #67# geeft steeds aan dat het is mislukt om te deactiveren.
Zijn er andere manieren om dit te veranderen?
groet Niels
Goedemorgen Niels, welkom op het zakelijke forum van KPN :D
We hebben een handig item over het gebruik van stercodes op het forum! De code 67 lijkt te werken voor de "lijn is bezet" situatie. Hebt u ook #61# of #610# (ISDN) geprobeerd voor het deactiveren van de doorschakeling bij "geen gehoor"?
We hebben een handig item over het gebruik van stercodes op het forum! De code 67 lijkt te werken voor de "lijn is bezet" situatie. Hebt u ook #61# of #610# (ISDN) geprobeerd voor het deactiveren van de doorschakeling bij "geen gehoor"?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.