Beantwoord

direct doorschakelen

  • 24 April 2015
  • 2 reacties
  • 556 keer bekeken

Badge
Een klant van me vraagt of direct doorschakelen van zijn vaste nr naar mobiel nog mogelijk is, hij heeft een alles in 1 pakket en hij gaat nu 6x over voordat hij doorschakeld. hij vertelde mij dat *21 niet werkt bij een alles in 1 pakket, is dat zo?

alvast bedankt,

Grt Mathijs
icon

Beste antwoord door Burhan 26 April 2015, 17:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Mathijs, 

Voor Alles in één Zakelijke pakketten van KPN, kunt u voor doorschakelingen terecht in "Mijn KPN". Hier kunt u aangeven welk nummer u doorgeschakeld wilt hebben, na hoeveel keer rinkelen en of de voicemail nog een rol in het geheel heeft.

Hier kunt u "Mijn KPN" voor Alles in één Zakelijk vinden: https://www.kpn.com/zakelijk/mijnkpn.htm

De gebruikersnaam voor "Mijn KPN" staat in de bevestigingsbrief. Mocht het wachtwoord niet bekend zijn, dan is er de mogelijkheid om gebruik te maken van de "wachtwoord vergeten" optie. Maak hier wel gebruik van op de verbinding waarover het gaat. 

Mocht u aanvullende vragen hebben, stel deze me gerust! 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Martijn,

Ik wilde graag toevoegen dat met een Alles-in-1 abonnement wel gebruik gemaakt kan worden van stercodes, *21 is van het Ondernemerspakket. Een directe doorschakeling voor een Alles-in-1 abonnement kan middels *21*telefoonnummer#

Reageer