Ik heb dit vaak gebruikt in het verleden, maar nu krijg ik elke keer het in gesprek toon geluid na het intypen van de 1e cijfer van het nummer waar naartoe moet worden dorgeschakeld.
Ik probeer met *61* en daarna na de eerste cijfer van het nummer krijg ik de in gesprek toon. Hoe los ik dit op?
#210# werkt ook niet bij ons. Na intoetsen #21 krijg ik al de ingesprektoon.
Ik wacht wel totdat ik contact heb opgenomen om over te stappen van ISDN
Wij hebben overigens een Quatrovox V.
Ik wacht wel totdat ik contact heb opgenomen om over te stappen van ISDN
Wij hebben overigens een Quatrovox V.
U zou nog kunnen proberen om de stercode #210# hiermee worden alle doorschakelingen gedeactiveerd. Daarna kunt u nogmaals de activatie proberen.
De lijnen heb ik reeds onderzocht en in orde bevonden. Alles wijst op een mogelijk probleem met de apparatuur. Welke telefooncentrale gebruikt u? Het is mogelijk een monteur te laten komen om deze na te kijken. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden.
De lijnen heb ik reeds onderzocht en in orde bevonden. Alles wijst op een mogelijk probleem met de apparatuur. Welke telefooncentrale gebruikt u? Het is mogelijk een monteur te laten komen om deze na te kijken. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden.
Goedemorgen, *610* heb ik net geprobeerd maar na *610 krijg ik al de ingesprek toon, dus nog voordat de 2e * is ingetoetst.
Ik zal binnenkort contact opnemen omtrent het stoppen van ISDN.
Ik zal binnenkort contact opnemen omtrent het stoppen van ISDN.
Goedemorgen,
Bedankt voor het sturen van de gegevens. Het betreft hier een ISDN-lijn. Ik heb de lijn nagekeken en deze is in orde. De dienst doorschakelen is actief.
De stercode voor het vertraagd doorschakelen van een ISDN-nummer is *610*0123456789#
Ik hoor graag van u of het gelukt is.
Bent u ervan op de hoogte dat KPN gaat stoppen met ISDN? Ik kijk graag met u samen naar een toekomstvaste oplossing voor uw telefonie. Zullen we samen de situatie bij u doornemen?
Bedankt voor het sturen van de gegevens. Het betreft hier een ISDN-lijn. Ik heb de lijn nagekeken en deze is in orde. De dienst doorschakelen is actief.
De stercode voor het vertraagd doorschakelen van een ISDN-nummer is *610*0123456789#
Ik hoor graag van u of het gelukt is.
Bent u ervan op de hoogte dat KPN gaat stoppen met ISDN? Ik kijk graag met u samen naar een toekomstvaste oplossing voor uw telefonie. Zullen we samen de situatie bij u doornemen?
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum,
Ik kijk graag met u mee om te zien wat er aan de hand is. Bent u wellicht van abonnement verandert? De stercodes zijn namelijk niet voor elk abonnement hetzelfde en bij onze nieuwe abonnementen gaat het instellen van een doorschakeling via de MijnKPN account.
Stuurt u mij een privébericht
met het telefoonnummer waar het om gaat en de postcode/huisnummer waar het zit aangesloten.
Ik hoor graag van u
Ik kijk graag met u mee om te zien wat er aan de hand is. Bent u wellicht van abonnement verandert? De stercodes zijn namelijk niet voor elk abonnement hetzelfde en bij onze nieuwe abonnementen gaat het instellen van een doorschakeling via de MijnKPN account.
Stuurt u mij een privébericht
met het telefoonnummer waar het om gaat en de postcode/huisnummer waar het zit aangesloten.
Ik hoor graag van u
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.