Vraag

Doorschakeling uitzetten lukt niet

  • 18 October 2016
  • 2 reacties
  • 1662 keer bekeken

Op het werk hebben wij een zakelijk abonnement. Normaal gesproken staat hij doorgeschakeld naar een collega, maar iedere morgen om 10 uur schakelen we dit uit omdat er dan wel weer iemand op de zaak is. Vandaag lukt dit echter niet. We hebben alles al geprobeerd, zoals #21#, #21, ook hebben we geprobeerd om hem opnieuw door te schakelen naar een ander mobiel nummer. Maar ook dit heeft geen resultaat... Steeds als we iets proberen lijkt het alsof iemand in gesprek is. Hoop dat iemand mij kan helpen, want degene naar wie de telefoon doorgeschakeld staat is op het moment op examen...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag Anouk,

Lukt het alweer om de doorschakeling uit te schakelen?
Wij vernemen graag uw bericht!
Reputatie 2
Badge +2
Welkom op het zakelijk forum van KPN Anouk.

Het lijkt me niet handig voor u dat de doorschakeling er niet af te krijgen is. Iemand die examen doet mag natuurlijk niet gestoord worden. Laten we samen op onderzoek uitgaan om het probleem met de doorschakeling te tackelen.

Begrijp ik u goed dat u normaal gesproken in de avonduren een vast nummer doorschakelt naar een mobiel nummer? En gebruikt u hiervoor dagelijks de stercodes? De stercodes die u noemt zijn de juiste codes voor het deactiveren van een doorschakeling. Daar lijkt het probleem dus niet te liggen.

Is uitbellen vanaf het toestel nog wel mogelijk? Reden waarom ik dat vraag, is om uit sluiten dat er iets mis is met de telefoonlijn zelf. Is uitbellen niet mogelijk, dan ontvang ik graag in een privé bericht het betreffende telefoonnummer. Dan zoek ik voor u uit of er misschien sprake is van een storing.

Ten slotte nog even een tip:
Afhankelijk van de dienst die u afneemt bij KPN, zijn doorschakelingen ook in te stellen via uw MijnKPN account. Wellicht is dit voor u nog een optie?

Reageer