Vraag

ExperiaBox V10 + SIP Audio Alerter

  • 3 March 2017
  • 6 reacties
  • 443 keer bekeken

Hallo,

Voor ons ondernemerspakket kregen wij de ExperiaBOX V10.
Nu heb ik daar via de knp webshop een een SIP Audio alerter gekocht zodat we de telefoon ook in de schuur horen overgaan.

De SIP AA aangesloten op de experiabox en kreeg ook direct een IP adres. De web-interface is bereikbaar, echter lukt de installatie niet om 'm gelijktijdig te laten rinkelen Als telefoon hebben wij de Panasonic KX-TPA60.

Weet iemand hoe ik dit werkend kan krijgen?

Groet,
Peter van Beek.

6 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Peter,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Dat is een hele goede vraag. Daar ga ik dieper voor u induiken.

Het feit dat de SIP Audio Alerter een IP-adres binnen heeft gehaald, betekend dat deze is verbonden met internet inderdaad.
Nu moeten we nog op zoek naar het antwoord op de vraag hoe we deze kunnen koppelen aan uw telefoontoestel.

Welk IP adres haalt de SIP audio alerter binnen? Is deze verbonden met de ExperiaBOX V10?

Ik ben bezig met het inschakelen van enkele hulplijnen. Ik ga mijn best doen hier vandaag nog bij u op terug te komen. Anders hoort u maandag van mij.
Dank Elina,

Ben benieuwd. Zou fijn zijn als het lukt want nu horen we de telefoon niet 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Beste Peter,

Ik assisteer Elina in de zoektocht naar de oplossing. We hebben heel wat rondvraag gedaan en ik moet u een teleurstellend bericht brengen. Deze SIP Audio Alerter kan niet werken op het Ondernemerspakket. :(
Het systeem werkt bij ons alleen op KPN ÉÉN.

Om met u mee te denken ben ik gaan kijken naar een alternatief voor het Ondernemerspakket. Vooralsnog kan ik geen alternatief vinden. Wellicht is een overstap naar KPN ÉÉN voor u de beste oplossing zodat u het product kunt gebruiken. Ik breng u graag in contact met een product specialist hiervoor.

Als u besluit om de SIP Audio Alerter retour te sturen, kan dat uiteraard ook.
Ik lees graag uw reactie.
Reputatie 2
Badge +2
Beste Peter,

Zoals Tim al aangaf werkt de SIP Audio Alerter alleen maar op KPN ÉÉN. Dit stond echter niet vermeld bij het product in de KPN webshop.

Dankzij uw vraag op dit forum is het inmiddels aangepast.

Daarom erg bedankt voor het starten van dit topic. Samen met klanten zoals u doen wij er alles aan om onze service te verbeteren.
Heeft u nog vragen? Laat het ons weten!
Dank voor het antwoord. Ik zal 'm retour sturen. Wel jammer want het ook een PoE inserter aan moeten schaffen. Is er een alternatief?

Groet,
Peter van Beek
Reputatie 2
Badge +2
Beste Peter,

Graag gedaan natuurlijk.

Spijtig genoeg is er geen alternatief beschikbaar. 😞
Bij het ondernemerspakket is een vast pakket aan hardware samengesteld. Hier zit geen Audio Alerter of soortgelijke hardware tussen.

Wat betreft de PoE inserter. Stuur een kopie van de factuur naar zakelijkforum@kpn.com. Samen met je naam en adresgegevens. Dan zorg ik voor een passende compensatie.

Reageer