Ik kom niet verder in de aanvraag tot contractovername omdat hij het factuurkenmerk niet pakt zoals het op de factuur vermeld staat.
Er staat (123)1234567-0202 (als voorbeeld). Maar die weergave herkennen jullie niet als factuurkenmerk.
Hoe moet ik het dan invullen? Ik wil hier graag snel antwoord op. Alvast bedankt.
Goedemiddag Receptie,
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Wanneer ik u goed begrijp wilt u graag een verzoek indienen voor contractovername via onze website KPN.com. Klopt dat?
Gaat om hierbij om een contractovername, en dus ook factuurkenmerk, met betrekking tot een vaste telefoonlijn? Of om een andere vaste zakelijke dienst?
In het geval het inderdaad om een vaste telefoonlijn gaat, dient u tussen haakje open en haakje sluiten het netnummer van het betreffende telefoonnummer in te vullen.
Direct gevolgd door uw persoonlijke telefoonnummer.
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Wanneer ik u goed begrijp wilt u graag een verzoek indienen voor contractovername via onze website KPN.com. Klopt dat?
Gaat om hierbij om een contractovername, en dus ook factuurkenmerk, met betrekking tot een vaste telefoonlijn? Of om een andere vaste zakelijke dienst?
In het geval het inderdaad om een vaste telefoonlijn gaat, dient u tussen haakje open en haakje sluiten het netnummer van het betreffende telefoonnummer in te vullen.
Direct gevolgd door uw persoonlijke telefoonnummer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.