Vraag

Geen telefoon

  • 6 January 2016
  • 2 reacties
  • 209 keer bekeken

Beste mensen,

Gisteren was de oplevering.

De monteur had geen telefoon mee en telefonie is ook niet getest.

Onze systeembeheer kan zien dat telefonie op het modem niet actief is!

Aangezien we als Kliniek telefonisch bereikbaar moeten zijn, graag zsm uw aandacht.

Onze telefoonnummers zijn 045 5116719 en 045 5116720.

Na telefonisch contact gisteren, zou het binnen 8 werkuren opgelost moeten zijn, na een herstart van het modem vandaag. Dit is helaas niet zo.

Hopelijk horen we snel iets.

Mvg

Adam

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Adam, welkom op het zakelijke forum van KPN.

Een kliniek moet absoluut bereikbaar zijn. Ik heb de telefoonlijnen meteen bekeken en deze staan correct ingesteld op de virtuele centrale. Als een IP toestel aangesloten en geprovisioned wordt zal telefonie moeten gaan werken!

Mijn collega heeft u geprobeerd te bellen rond 11.45 uur op het bij ons bekende 06-nr. Straks probeert mijn collega u nogmaals te bereiken. Ik begrijp dat u het IP toestel niet heeft ontvangen en daardoor de installatie niet uitgevoerd kon worden door de monteur. Dat is inderdaad even erg onhandig. Volgens onze informatie zou het toestel op 16 december al afgeleverd moeten zijn. Ik vertrouw erop dat mijn collega dit met u zal oplossen.

Kan ik u wellicht helpen om een tijdelijke doorschakeling naar een mobiel nummer in te stellen?
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Vast-bellen/Geen-telefoon/m-p/6087#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, ik vroeg mij af of de problemen opgelost zijn en ik u wellicht nog kan helpen?

Graag hoor ik van u.

Reageer