Vraag

Hulp (op afstand als kan) bij provisioning van Cisco IP 8861 voor home office gebruik met Hosted PBX SIP

  • 5 februari 2018
  • 2 reacties
  • 184 keer bekeken

Badge
Hallo, Ik heb een Cisco IP 8861 aangeschaft voor home office use, maar schijnt de Enterprise edition te zijn inplaats van de 3PCC die wel via de web provisioned kan worden met SIP credentials. Iemand die mij hierbij zou kunnen assisteren. Forums hebben het over moeilijke scripts, TFTP servers, word beetje verwarrend over.

Ik heb een Hosted PBX account SIP waar bij dit telefoon gebruikt zal moet worden.

Alvast bedankt voor de hulp.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi @dbginc,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Begrijp ik goed dat er is gekozen voor het plaatsen van een eigen router. Het configureren van een eigen router wordt door KPN in principe niet ondersteund, maar ik help u graag op weg. 

Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en het klantnummer?
Reputatie 5
Badge +5
Hi @dbginc,

Bedankt voor het sturen van de gewenste gegevens. Ik ben gelijk voor u op onderzoek uit gegaan en zie dat u het toestel via de webshop hebt gekocht. Doordat wij geen helpdesk hebben die hier ondersteuning in biedt, adviseer ik u om met het toestel naar een KPN XL winkel te gaan. Daar kunnen zij u voorzien van de gewenste ondersteuning.

Op de pagina van de Cisco IP Phone 8861 staat de handleiding. Hebt u het daarmee al geprobeerd?

Reageer