Sticky

Ik wil mijn abonnement wijzigen of verhuizen.

  • 24 September 2019
  • 0 reacties
  • 596 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Een groot aantal abonnementen binnen de oude productgroepen van KPN worden niet meer ondersteund of geleverd. De afgelopen jaren zijn er nieuwe abonnementen ontwikkeld welke meer geschikt zijn voor de toekomst. Hierdoor is het in sommige gevallen niet mogelijk om een wijziging of een verhuizing door te geven. Administratieve wijzigen zijn soms nog wel mogelijk.

Mocht u niet weten van welke dienst u gebruik maakt, kijk dan hoe het abonnement beschreven wordt op de factuur.


Zakelijk ADSL
Op het abonnement Zakelijk ADSL is een algehele ‘end of change’. Dit betekent dat wijzigingen aan het abonnement niet meer mogelijk zijn. Sluit uw huidige pakket niet meer op uw wensen aan, kunt u kiezen uit de volgende alternatieven:  KPN Kleinzakelijk of KPN EEN MKB 

Betreft het enkel administratieve wijzigingen vind u meer informatie in het topic: Ik wil een administratieve wijziging doen

Ondernemerspakket
Op het abonnement Ondernemerspakket is een algehele ‘end of change’. Dit betekent dat wijzigingen aan het abonnement niet meer mogelijk zijn. Sluit uw huidige pakket niet meer op uw wensen aan, kunt u kiezen uit de volgende alternatieven:  KPN Kleinzakelijk of KPN EEN MKB

Betreft het enkel administratieve wijzigingen vind u meer informatie in het topic: Ik wil een administratieve wijziging doen

ISDN
Per 1 september 2019 is KPN gestopt met de service voor ISDN. Kijk in het topic Help, mijn ISDN is gestopt! Wat nu? voor meer informatie over het stopzetten van de ISDN en de alternatieven. 

PSTN
Voor de PSTN (analoge) telefoonlijnen is het nog mogelijk een wijziging of verhuizing door te voeren. Voor het wijzigen en of verhuizen van de dienst kunt u telefonisch contact opnemen met 0800-0403, of u kunt hier onderaan de pagina een reactie achterlaten.

Betreft het enkel administratieve wijzigingen vind u meer informatie in het topic: Ik wil een administratieve wijziging doen

Zakelijk Mobiel
Het is mogelijk 1 keer per maand het abonnement te up- of downgraden, echter niet lager dan het abonnement waarop is ingestapt. Ook is het mogelijk aanvullende diensten (denk aan buitenlandbundels, groep sim, etc.) aan het pakket toe te voegen of te verwijderen. Mocht u een wijziging willen aanbrengen in het abonnement kunt u telefonisch contact opnemen met 0800-0403 of u kunt hier onderaan de pagina een reactie achterlaten.

Betreft het enkel administratieve wijzigingen vind u meer informatie in het topic: Ik wil een administratieve wijziging doen
 

Gaat uw vraag over KPN EEN MKB, Kleinzakelijk of een Cloud-dienst, neem dan contact via de contactpagina. Een reactie achterlaten op dit topic is natuurlijk ook altijd mogelijk.


0 reacties

Geen reactie

Reageer