Altijd bereikbaar
Goedwerkend internet en een stabiele telefoonlijn zijn vanzelfsprekend en essentieel voor elke ondernemer. Sterker nog, het mobiele tijdperk is aangebroken en digitalisering zit in een stroomversnelling. Hierdoor stellen wij steeds hogere eisen aan onze online diensten en dat is niet zo gek aangezien we er steeds afhankelijker van zijn. In de toekomst gaat de digitale wereld een aanzienlijk grotere rol spelen in het succes van uw onderneming.
Slechts 1 dag onbereikbaar zijn kan daarom al grote consequenties hebben voor een onderneming. Een aantal dagen onbereikbaar kan een zaak honderden, zo niet duizenden euro’s kosten. Als ondernemer is het belangrijk om hierbij stil te staan tijdens het bestellen van uw diensten. Een belangrijk aandachtspunt voor ondernemers bij het aangaan van een zakelijk contract is ‘welke (service)afspraken maak ik precies met KPN?' Maar de belangrijkste vraag is "Past mijn pakket eigenlijk wel bij mijn situatie? En betaal ik niet te veel?"
Richting de toekomst kiest KPN voor een vereenvoudigd portfolio met 3 keuzes: KPN ÉÉN MKB,
KPN Kleinzakelijk of Alles-in-1. Neem de volgende verschillen goed in overweging bij uw keuze, zo komt u niet voor verrassingen te staan:
De vergelijker
Zakelijk en Privé in één
Als ZZP-er kiest u vaak vanzelfsprekend al voor een Alles-in-1 pakket. Zo kunt u (zakelijk) gebruik maken van internet en telefonie, hebt u ook meteen interactieve televisie erbij, behoudt u uw eventuele compleet voordelen en hebt u lagere maandelijkse kosten. U kunt altijd upgraden naar een hoger pakket, downgraden kan na 1 jaar. Houd er rekening mee dat u een consumenten product afneemt en dus geen recht hebt op zakelijk service. Dit heeft invloed op hoe snel een storing opgelost kan worden of hoe snel een monteur op locatie aanwezig kan zijn.KPN Kleinzakelijk
Voor de kleine ondernemers hebben wij nu het KPN Kleinzakelijk pakket. Veel ondernemingen zijn voor hun omzet volledig of voor een groot gedeelte afhankelijk van een werkend internetverbinding. Heeft u systemen die altijd online moeten blijven om uw bedrijf draaiende te houden of heeft u veel klanten die dagelijks pinnen? Dan is het verstandig om goed stil te staan bij de impact van een storing. Wanneer er sprake is van een storing en u meldt dit vóór 17:00 uur, sturen wij in overleg en eventueel per koerier vervangende hardware zodat u snel weer online bent. Ook sturen we een monteur om het probleem definitief op te lossen. Uw vaste telefoon kunt u heel gemakkelijk via de MijnKPN app doorschakelen. Daarnaast geniet u net als bij een Alles-in-1 pakket van compleet voordelen.De toekomst in met KPN ÉÉN MKB
Hebt u ook een zakelijk mobiel abonnement bij ons? En gebruikt u onze cloud-diensten? Met KPN ÉÉN MKB staat alles netjes op 1 factuur. U kunt zelf kiezen welke SLA (service bij storingen) het beste bij uw onderneming past. Belangrijk aandachtspunt bij het aanvragen van een KPN ÉÉN MKB pakket is de levertijd. Houd rekening met een levertijd van 20 werkdagen bij enkel een internet aansluiting en met 35 werkdagen bij internet en telefonie. Vraag dus het pakket op tijd aan! Een uitgebreide telefooncentrale met (keuzemenu, wachtmuziek, slim doorschakelen, Zapper app, vast-mobiel integratie etc.) in de cloud en vaste IP-adressen zijn nog twee belangrijke voordelen binnen KPN ÉÉN MKB. Verwacht u dat uw bedrijf op korte termijn gaat groeien? KPN ÉÉN MKB biedt maandelijks de mogelijkheid om op- en af te schalen van werkplekken en functionaliteiten. Televisie is bij dit pakket nog niet mogelijk.Pin en alarm over IP
Tegenwoordig gaat bijna alles via internet; pin en alarm zijn hier binnen alle drie de pakketten geen uitzondering op. Hebt u verouderde pinapparaten of een alarmsysteem dat enkel via een analoge lijn werkt? Bespreek dit met ons en met uw pin- en alarm leverancier. Op de lange termijn verdient de investering in bijvoorbeeld een nieuw alarm systeem over IP zichzelf weer terug. Twijfelt u over de uptime van diensten over internet? Dat is niet nodig; met KPN ÉÉN MKB Premium bijvoorbeeld hebt u een uptime van maar liefst 99,9% procent. Wilt u hier meer over weten? Lees dan onze blog: Bellen over internet? Ik vertrouw het niet.Interessant voor u
- Pinnen & Alarm: Fit for the future met VoIP!- KPN EEN MKB: Voicemail op tijdschema