Beantwoord

Klacht wordt niet behandeld

  • 29 februari 2016
  • 4 reacties
  • 317 keer bekeken

Onderstaande mail heb ik 17-2-2016 verstuurt, behalve de automatische ontvangst reactie heb ik verder geen enkele reactie gekregen. Ik ben hier ondertussen behoorlijk klaar mee! Geen van mijn mailadressen is in te voeren bij mijn account. Dus op die manier kunt u geen contact leggen. U kunt mij bellen op mijn 06 nummer dat vermeld staat in de orspronkelijke klacht mail, dan weet u ook gelijk mijn email-adres.

Ik heb in juni 2015 een contract overname aangevraagd van zakelijk naar Privé. Omdat de telefoonlijn die gebruikt wordt puur voor het alarm is en de zakelijke markt geen goedkoop abb heeft. 8 Juni 2015 heb ik hiervan bericht ontvangen dat de contract overname per die datum ingaat. Diezelfde dag heb ik gebeld om het abb over te zetten naar een Bel Budget abb. Het wil bij u maar niet lukken dat te regelen.. Ik heb 22/8 gebeld : toen zou er een creditering komen, 20/10 Govanni gesproken: morgen terugbellen, 21/10 Fabian Groot gesproken: hij ging het in orde maken: eerst naar Bel Basis Privé, daarna naar Bel Budget, 24/12 Amel Brkik, welke mij doorverbonden heeft naar de Klachtenafhandeling. Deze zouden alles oplossen, Ze boden mij €50- aan ter compensatie. Toen was mijn geduld echt op!! Ik heb het laten rusten tot vandaag. Het kan toch niet zo zijn dat ik inmiddels 6½ uur met u aan de telefoon gehangen heb en dat het nog niet naar behoren geregeld is! Ik heb slechts een deel van 1 maand verrekening van het abonnementsgeld ontvangen. Van 1/9 t/m 31/10 in de factuur van 17/12/2015. Waar blijft de verrekening van het abonnementsgeld vanaf 8 Juni 2015!!! En hoe gaat u al mijn tijd vergoeden die ik hierin gestopt heb?? Om nog maar te zwijgen van alle irritatie!!!! Het feit dat ik alleen een klacht in kan dienen per Internet of brief geeft al irritatie. Ik wil gewoon iemand spreken die het op een correcte manier voor mij op gaat lossen en die luistert naar mijn verhaal. Ik hoop spoedig van u iets te horen.
icon

Beste antwoord door Tim 24 maart 2016, 17:18

Beste Yvon (@YvonvanRijswijkGoes),

Ik zie dat de klacht is afgehandeld, mijn excuses voor de ontstaande vertraging.

Graag verneem ik van u of de klacht naar tevredenheid is opgelost!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste @YvonvanRijswijkGoes, welkom op het zakelijke forum van KPN! Bedankt voor het delen van uw ervaring, ookal kunnen we deze niet positief noemen. Het moet behoorlijk frustrerend zijn geweest om dit te regelen. Eerst een contractovername van zakelijk naar privé en vervolgens nog de abonnementswijziging naar Bel Budget. Deze overstap is inderdaad niet in één stap te realiseren. :(

Ik hoop voor u dat u inmiddels het juiste abbonnement actief heeft! Als dat het geval is dan kunnen we ons verder concentreren op uw klacht. De afhandeltijd voor de contactformulieren is afhankelijk van de drukte en kan oplopen tot 10 werkdagen. Ik vertrouw erop dat u nog wel bericht gaat krijgen van ons hierover.

Zelf heb ik niet de mogelijkheid om uw klacht te zoeken. Wel geef ik u de optie om deze naar mij te sturen zodat een klachtbehandelaar u verder kan helpen en het probleem kan oplossen. Ik stuur u een privébericht toe, graag ontvang ik uw reactie.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Yvon,

Bedankt voor uw privébericht. Ik heb de klacht voor u doorgezet en meer informatie gegeven in mijn privébericht. We komen er wel uit! :D
Reputatie 7
Badge +11
Beste Yvon (@YvonvanRijswijkGoes),

Ik zie dat de klacht is afgehandeld, mijn excuses voor de ontstaande vertraging.

Graag verneem ik van u of de klacht naar tevredenheid is opgelost!

Goedendag,eind juli heb ik gebeld met KPN zakelijk met de vraag of ik mijn data bundel kon verhogen.Dat was met het abonnement wat ik had niet mogelijk.Wel kon ik overstappen naar klein zakelijk.De enige kosten die ik had was een afbetaling van mijn i-phone van plusminus 170,00 euro werd mij verteld.Dit vondt ik geen probleem.Het gesprek is opgenomen omdat dat volgens de heer die ik sprak wettelijk moest.Op een gegeven moment ben ik naar de facturen gaan kijken omdat ik zag dat de bedragen flink waren.Wat schetste mijn verbazing; ik had in plaats van 1 nu 2 abonnementen lopen.1 nieuw abonnement klein zakelijk met mijn behouden nummer en 1 oud abonnement met een nieuw nummer.Het vreemde is ook dat er op 02-08-2019 drie wissels van nummers zijn geweest.Ik ben toen gaan bellen en werd van het kastje naar de muur gestuurd.Uiteindelijk is het oude abonnement stop gezet maar voor  een bedrag van 424,16 euro.Dit is de afkoopsom voor een abonnement waar ik nooit om gevraagd heb!!!Er is in de gesprekken die ik heb gevoerd met de backoffice ook toegegeven dat er het een en ander niet klopt.

Ik zou nu ook nog worden teruggebeld omdat ik gevraagd heb om het gesprek af te luisteren wat toen bij het afsluiten van het nieuwe abonnement is gevoerd.Maar ik hoor niets meer.

Als ik had geweten van te voren dat ik zo een hoog bedrag zou moeten betalen had ik er nooit aan begonnen.Ik wil dat de afkoopsom wordt ingetrokken en het ekstra abonnements geld dat ik betaald heb wordt teruggestort.

Reageer