Ik heb in juni 2015 een contract overname aangevraagd van zakelijk naar Privé. Omdat de telefoonlijn die gebruikt wordt puur voor het alarm is en de zakelijke markt geen goedkoop abb heeft. 8 Juni 2015 heb ik hiervan bericht ontvangen dat de contract overname per die datum ingaat. Diezelfde dag heb ik gebeld om het abb over te zetten naar een Bel Budget abb. Het wil bij u maar niet lukken dat te regelen.. Ik heb 22/8 gebeld : toen zou er een creditering komen, 20/10 Govanni gesproken: morgen terugbellen, 21/10 Fabian Groot gesproken: hij ging het in orde maken: eerst naar Bel Basis Privé, daarna naar Bel Budget, 24/12 Amel Brkik, welke mij doorverbonden heeft naar de Klachtenafhandeling. Deze zouden alles oplossen, Ze boden mij €50- aan ter compensatie. Toen was mijn geduld echt op!! Ik heb het laten rusten tot vandaag. Het kan toch niet zo zijn dat ik inmiddels 6½ uur met u aan de telefoon gehangen heb en dat het nog niet naar behoren geregeld is! Ik heb slechts een deel van 1 maand verrekening van het abonnementsgeld ontvangen. Van 1/9 t/m 31/10 in de factuur van 17/12/2015. Waar blijft de verrekening van het abonnementsgeld vanaf 8 Juni 2015!!! En hoe gaat u al mijn tijd vergoeden die ik hierin gestopt heb?? Om nog maar te zwijgen van alle irritatie!!!! Het feit dat ik alleen een klacht in kan dienen per Internet of brief geeft al irritatie. Ik wil gewoon iemand spreken die het op een correcte manier voor mij op gaat lossen en die luistert naar mijn verhaal. Ik hoop spoedig van u iets te horen.
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel