Beantwoord

Klantnummer

  • 9 May 2016
  • 3 reacties
  • 1289 keer bekeken

Badge
Hoe kom ik achter mijn klantnummer van vast bellen en het ondernemerspakket dat we afnemen bij jullie?
Ik zie het niet staan op mijn facturen.
icon

Beste antwoord door Tim 10 May 2016, 17:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @LFB-Wolvega, leuk om u weer te zien op het forum! :D

Ik beantwoord natuurlijk graag uw vraag.

Uw Ondernemerspakket factuur:

factuuropib.png

Op het factuur staat uw klantnummer. Deze is tevens gelijk aan de eerste cijfers van het factuurkenmerk.

Voor "Zakelijk Bellen / Vast Bellen" staat er geen klantnummer op het factuur, dat klopt! Voor deze aansluiting is er geen apart klantnummer. Uw klantnummer voor deze dienst is gelijk aan uw (hoofd) telefoonnummer met het netnummer tussen haakjes. Het factuurkenmerk heeft vervolgens nog een doorloopnummer erachter staan, bijvoorbeeld: (010)0100101-0101.

Kunt u hier verder mee?

Goedendag

ik heb contact gehad met KPN zakelijk, ondanks dat ik precies op bovengeschetste wijze het nummer doorgaf dat als kenmerk is opgenomen, kon men geen informatie vinden. 

Ik moest echt het klantnummer vinden anders kon ik niet verder geholpen worden.

Ik ben nu dus vastgelopen

Graag hoor ik hoe ik deze cirkel kan doorbreken

Reputatie 5
Badge +5

@stomata Het klantnummer is altijd terug te vinden op de factuur. Stuur mij een privé bericht met wat volgens u het klantnummer is, samen met de bedrijfsnaam, postcode/huisnummer en laatste 3 cijfers van het gekoppelde IBAN.

Wat is de reden dat u contact opnam met de klantenservice? Ik help u graag via deze weg.

Reageer