Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelkoppelen mijnkpn aan acoount dmv pincode
Ik wil mijnKPN koppelen aan mijn account vaste telefonie koppelen. Ik kan inloggen en moet een telefoonnummer ( 08000429) bellen om per post een pincode te ontvangen. In het keuzemenu is geen keuze voor het aanvragen van een pincode. Hoe kan ik mijn account koppelen?
Beste A64 ( http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Vast-bellen/koppelen-mijnkpn-aan-acoount-dmv-pincode/m-p/6690#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank ),
Welkom op het zakelijke forum van KPN! :D
Graag geef ik u advies hoe uw MijnKPN account te koppelen aan uw vaste telefonie aansluiting. Voor sommige aansluitingen staat een activatiecode op uw factuur vermeld. Indien dat niet het geval is, kunt u gebruik maken van de ZelfServiceLijn. Bel vanaf uw eigen vaste telefoonnumer de ZelfServiceLijn op 0800-0429 (gratis), in het menu kies vervolgens eerst optie 4 voor het activeren van MijnKPN en daarna optie 1 (activeren).
Laat u weten of het is gelukt?
Welkom op het zakelijke forum van KPN! :D
Graag geef ik u advies hoe uw MijnKPN account te koppelen aan uw vaste telefonie aansluiting. Voor sommige aansluitingen staat een activatiecode op uw factuur vermeld. Indien dat niet het geval is, kunt u gebruik maken van de ZelfServiceLijn. Bel vanaf uw eigen vaste telefoonnumer de ZelfServiceLijn op 0800-0429 (gratis), in het menu kies vervolgens eerst optie 4 voor het activeren van MijnKPN en daarna optie 1 (activeren).
Laat u weten of het is gelukt?
Nee het lukt niet. Indien ik dit nummer kies en de opgegeven opties intoets krijg ik
optie 4: belvrij gesprekstarieven ==> optie1 tarieven van belvrij
Dit is niet wat ik wil weten.
optie 4: belvrij gesprekstarieven ==> optie1 tarieven van belvrij
Dit is niet wat ik wil weten.
Beste A64,
Als u met de betreffende vaste telefoonlijn naar de zelfservicelijn belt, lijkt het er in dit geval op dat uw aansluiting niet wordt herkend. Graag wil ik bekijken waarom dit het geval is en u uiteindelijk helpen aan een werkend account. Ik stuur u daarvoor een privébericht toe, kunt u mij een reactie sturen met uw telefoonnummer?
Als u met de betreffende vaste telefoonlijn naar de zelfservicelijn belt, lijkt het er in dit geval op dat uw aansluiting niet wordt herkend. Graag wil ik bekijken waarom dit het geval is en u uiteindelijk helpen aan een werkend account. Ik stuur u daarvoor een privébericht toe, kunt u mij een reactie sturen met uw telefoonnummer?
Ik bel niet met de betreffende aansluiting. Het is een zakelijke lijn die ik graag vanaf een andere plek wil kunnen bewerken. Dus de aansluiting wordt inderdaad niet herkend.
Beste A64,
Bedankt voor uw privébericht. Het betreft hier een Zakelijk BelVrij Totaal ISDN abonnement. Bij mijn weten gaat het helemaal niet lukken om deze aansluiting met de zelfservicelijn te koppelen. Dit abonnement wordt namelijk vanuit een ander systeem gefactureerd en kan niet aan MijnKPN worden toegevoegd. U kunt wel uw facturen digitaal per e-mail ontvangen. U kunt hiervoor via deze link aanmelden. Op uw factuur staat een persoonlijke code waarmee u deze instellingen kunt wijzigen.
Komt u met deze informatie verder?
Bedankt voor uw privébericht. Het betreft hier een Zakelijk BelVrij Totaal ISDN abonnement. Bij mijn weten gaat het helemaal niet lukken om deze aansluiting met de zelfservicelijn te koppelen. Dit abonnement wordt namelijk vanuit een ander systeem gefactureerd en kan niet aan MijnKPN worden toegevoegd. U kunt wel uw facturen digitaal per e-mail ontvangen. U kunt hiervoor via deze link aanmelden. Op uw factuur staat een persoonlijke code waarmee u deze instellingen kunt wijzigen.
Komt u met deze informatie verder?
Ik heb inmiddels gebruik gemaakt van uw meegestuurde link zodat de facturatie per mail gaat.
Ik begrijp dat ik geen gebruik kan maken van MijnKPN? Dit abonnement kan dus niet worden omgezet naar het systeem dat Mijn KPN wel ondersteund?
Heel vreemd. Dit hele gedoe is er nl meebegonnen dat ik een mail heb ontvangen van de klantenservice van KPN dat ik een of meerdere wijzigingen heb doorgegeven Daarbij is een overzicht verstuurd met de vraag deze te controleren. Fouten kan ik aanpassen via MijnKPN. Maar dat kan ik helemaal niet gebruiken blijkt nu?
En daarbij komt dat ik helemaal geen wijzigingen heb doorgegeven voordat ik die mail ontving. Erg ingewikkeld allemaal.
telefoonaanbieder ECLNT heeft mij wel benaderd met een aanbieding en gemailt. Ik kon dit tor 10 dagen bedenken of ik dat wilde Dit heb ik afgezegd. Het zal toch niet zo zijn dat zij wijzigingen gaan daarvoeren?
Groet
Ik begrijp dat ik geen gebruik kan maken van MijnKPN? Dit abonnement kan dus niet worden omgezet naar het systeem dat Mijn KPN wel ondersteund?
Heel vreemd. Dit hele gedoe is er nl meebegonnen dat ik een mail heb ontvangen van de klantenservice van KPN dat ik een of meerdere wijzigingen heb doorgegeven Daarbij is een overzicht verstuurd met de vraag deze te controleren. Fouten kan ik aanpassen via MijnKPN. Maar dat kan ik helemaal niet gebruiken blijkt nu?
En daarbij komt dat ik helemaal geen wijzigingen heb doorgegeven voordat ik die mail ontving. Erg ingewikkeld allemaal.
telefoonaanbieder ECLNT heeft mij wel benaderd met een aanbieding en gemailt. Ik kon dit tor 10 dagen bedenken of ik dat wilde Dit heb ik afgezegd. Het zal toch niet zo zijn dat zij wijzigingen gaan daarvoeren?
Groet
Beste A64,
Naar aanleiding van uw informatie ben ik uw aansluiting wezen bekijken. Hier heb ik wat over het hoofd gezien. Ik zie dat uw aansluiting in 2013 van een ISDN aansluiting naar een PSTN aansluiting is overgezet (enkelvoudig analoge lijn). Technisch is de lijn omgezet en administratief gezien bent u in hetzelfde factuur systeem blijven staan. Voor zover ik weet is dit leidend of een aansluiting aan MijnKPN gekoppeld kan worden.
Verder zie ik geen toekomstige wijziging van uw aansluiting en abonnement, u blijft met uw huidige aansluiting gewoon klant van KPN! :D
Dit abonnement zou wel gekoppeld moeten kunnen worden aan MijnKPN. Ik zou daarom willen zeggen, probeer het eens! Hiervoor is het dus wel vereist dat u de pincode ontvangt via de ZelfServiceLijn vanaf de betreffende aansluiting.
Naar aanleiding van uw informatie ben ik uw aansluiting wezen bekijken. Hier heb ik wat over het hoofd gezien. Ik zie dat uw aansluiting in 2013 van een ISDN aansluiting naar een PSTN aansluiting is overgezet (enkelvoudig analoge lijn). Technisch is de lijn omgezet en administratief gezien bent u in hetzelfde factuur systeem blijven staan. Voor zover ik weet is dit leidend of een aansluiting aan MijnKPN gekoppeld kan worden.
Verder zie ik geen toekomstige wijziging van uw aansluiting en abonnement, u blijft met uw huidige aansluiting gewoon klant van KPN! :D
Dit abonnement zou wel gekoppeld moeten kunnen worden aan MijnKPN. Ik zou daarom willen zeggen, probeer het eens! Hiervoor is het dus wel vereist dat u de pincode ontvangt via de ZelfServiceLijn vanaf de betreffende aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.