Vraag

Mijn winkel is niet meer bereikbaar!!!

  • 14 May 2018
  • 3 reacties
  • 524 keer bekeken

Goedemorgen,


Ik zou een week of 2 geleden een bezoekje krijgen van een monteur van KPN om alles in orde te maken voor zakelijk internet en bellen in mijn winkel.

Niet alleen heb ik geen bezoek gehad,ook heeft Belcentrale het nu voor elkaar gekregen mijn zakelijke nummers te blokkeren en ben ik nu niet meer bereikbaar voor mijn klanten. Een regelrechte ramp natuurlijk. Wat is hier misgegaan? De afspraken met jullie waren rond,ik heb Belcentrale op tijd opgezegd (ook dit ging vrij soepel)en nu dit??

Ik heb snel jullie hulp nodig....


U kunt mij bereiken op mijn mobiel nr 06-53545159 of via dit mail adres.

Ik ben vanmiddag aan het werk in mijn winkel maar ik probeer mijn mob in de gaten te houden.

Ik hoop snel iets van u te horen!


Met vriendelijke groet,


Manon Nijenhuis


Kruiderij Rozemarijn

Heuvelstraat 4

5341 EA Oss

0412-646971

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen @manonneke13, welkom op het Zakelijk KPN Forum. Wat akelig nieuws! Ik begrijp goed dat u hier van baalt en hulp zoekt.

Op uw gegevens heb ik gezocht naar een aansluiting of bestelling. Ik kom daarbij uw Zakelijk Internet verbinding tegen. Tot mijn schrik kan ik geen lopende order vinden, terwijl u aangeeft over te stappen op zakelijk internet en bellen. Het telefoonnummer zit nog bij Belcentrale volgens de website van ACM.

Dit geeft mij alles behalve een gerust gevoel over de situatie. Wat hebt u precies besteld? Hebt u voor mij hiervan een klantnummer, ordernummer of bestelnummer?
Hoi Tim,ik was aan het werk dus kon niet direct reageren, ben eerder naar huis gegaan om verder te gaan met dit probleem....
Ik heb op 8 maart de contractgegevens ontvangen van KPN (klantnr 9071694048) De monteur zou op 22 maart komen. Binnen 14 dagen kon IK nog terugkomen op deze overeenkomst. De mail van jullie zou geleden als een overeenkomst.
Ik heb inmiddels wel iemand van KPN gesproken, zij vertelde mij dat jullie 3 keer (anoniem) naar mijn 06 nr hebben gebeld en een brief hebben gestuurd voor bevestiging, toen jullie hierop geen reactie kregen werd de boel geannuleerd!!?? Waarom bellen jullie niet naar het nr dat ook in het contract staat vermeld, dit is nl het nr van mijn winkel waar ik natuurlijk altijd opneem....
Ik ben al vanaf vorig jaar juli bezig om te stoppen met Belcentrale,alles was nu (dacht ik) geregeld...
Belcentrale stuurde mij ik geloof begin mei een brief dat ik een afspraak moest maken binnen 3 dagen anders zou ik mijn telnrs gaan verliezen (??) ,omdat ik dacht dat ik inmiddels al bij KPN klant zou zijn hofde ik mijns insziens hier niet op te reageren....vanmorgen vertelde een telefoniste van KPN me dat ik waarschijnlijk nu toch bij Belcentrale nieuwe apparatuur aan moet schaffen om mijn telefoon weer te laten werken en dan pas weer opmieuw bij jullie alles aan moet gaan vragen!!

Ik ben een kleine ondernemer,ik doe alles zelf,heb t dus natuurlijk altijd druk en veel te regelen maar van dit soort gedoe word ik zo moedeloos....moet ik nou echt na een jaar moeite doen toch weer in zee met Belcentrale?

Vertel me alsjeblieft dat dat niet nodig is.....maar ik moet echt zo snel mogelijk weer bereikbaar zijn, ik ben nu al 5 dagen niet bereikbaar in mijn winkel.

Help!
Manon Nijenhuis
Reputatie 7
Badge +11
Beste Manon,

Gisteren kon ik niet actief zijn op het forum. Sorry, want ik begrijp goed dat hier haast nodig is.

De situatie is behoorlijk vervelend te noemen. Het klopt inderdaad dat de bestelling op 27 maart is geannuleerd. Voor zover ik zie heeft onze administratie 3 keer geprobeerd te bellen op uw 06, vervolgens is een SMS en een brief verstuurd. Ik geef u zeker gelijk dat we alle telefoonnummers die bij ons bekend zijn hadden moeten proberen, dat is ontzettend balen.

Nu is het grote probleem dat het telefoonnummer nog bij Belcentrale staat en ik niet kan helpen om het nummer tijdelijk door te schakelen of voor een andere tijdelijke oplossing te zorgen. Er is een nieuwe order nodig met wederom een levertijd als u naar KPN wilt. Een nieuwe levering bij KPN kan 10 tot 20 werkdagen duren.

Het telefoonnummer kunt u binnen 2 maanden na opzegging nog terug krijgen, dat is algemeen bepaald door de ACM zodat telefoonnummers niet te snel opnieuw worden uitgegeven. Helaas is Belcentrale op het moment de enige partij die u wellicht sneller aangesloten krijgt, gezien het telefoonnummer bij hen in beheer ligt.

De monteur is niet gekomen op 22 maart en op 27 maart is de order geannuleerd. Hebt u rond die periode geen contact gehad met KPN, bijvoorbeeld over de monteur die niet was komen opdagen?

Reageer