Beantwoord

MTTM

  • 26 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 379 keer bekeken

we zijn vorig jaar benaderd door MTTM en die hebben op slinkse wijze ons Abonnement van KPN afgepakt. gelukkig buig ik niet voor criminelen en zijn we samen met juristen en kpn weer terug bij kpn.

 

nu wordt ik weer benaderd door MTTM en zij verkopen dat ze partner zijn van KPN..

ik wil iedereen waarschuwen voor hun praktijken want zij zeggen dat ze alle klanten van KPN gaan benaderen om over te nemen.

misschien kunt u uw zakelijke klanten waarschuwen door een mail te sturen!

 

met vriendleijke groet,

 

marc van de pas

06-53873732

HOTEL MEYER

icon

Beste antwoord door Rashid 21 februari 2020, 17:08

Hi @MKB'er,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt dat ook u dit verhaal met ons deelt. Ik kan mij goed voorstellen dat u wat verbaasd bent over de manier waarop mijn collega reageerde uw verhaal. Jammer dat u het als laconiek hebt ervaren. Dat lijkt mij niet de indruk die mijn collega wilde wekken. 

Wij mogen als KPN geen uitlatingen doen over concurrerende providers. Wellicht dat mijn collega daardoor laconiek overkwam. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Marc van de Pas,

 

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

 

Bedankt dat u uw verhaal met ons deelt. Dat zullen de forumleden en bezoekers erg waarderen! Zo kunnen zij leren van uw ervaring.

Het komt weleens voor dat externe bedrijven, de klanten van KPN benaderen en een aanbieding doen. Er zijn ook bedrijven die zich voordoen als KPN en op die manier klanten misleiden.

Mocht ik iets voor u kunnen betekenen, laat het mij weten :-).

beste Rashid,

 

wat doet KPN aan deze criminele activiteiten van MTTM ?

je maakt het met je schrijven wel erg klein, "het komt wel eens voor” HET KOMT HEEL VAAK VOOR!!

want ik wordt nu ook benaderd door andere KPN klanten met de zelfde klacht?

het wordt tijd dat KPN als groot speler zijn klanten gaat beschermen, en dat overname alleen kan met SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING.

jullie kunnen dat als extra voorwaarden zetten in contracten als het wettelijk niet kan geregeld worden en dan ook onder de naam van "BESCHERMING” 

 

met vriendelijke groet,

 

Marc van de Pas

HOTEL MEYER

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Marc van de Pas,

 

Bedankt voor uw betrokkenheid! Ik kan mij goed voorstellen dat u en andere klanten van KPN zich zorgen maken.

Met mijn schrijven maak ik het niet groter en ook niet kleiner. Ik heb geen inzage in cijfers, waardoor het voor mij lastig te bepalen is wat de impact is. Zoals u op het forum kunt lezen zijn er in het verleden vaker klanten van ons benaderd door bedrijven die zich voordoen als KPN. 

 

Op het moment dat een ander bedrijf ons benaderd met correcte klantgegevens en aangeeft dat de klant naar hen overstapt, dan gaan wij er vanuit dat het volledig legitiem is gegaan. Op dat moment mogen wij de overgang niet blokkeren of afwijzen. Dat zijn regels en voorwaarden waar wij ons aan moeten houden.

 

Wij delen nooit klantgegevens met derden en zijn er alert op dat alle gegevens overeenkomen met de gegevens in onze systemen. Iemand kan dus niet zomaar aan uw gegevens komen. Daarnaast hebben wij zeker voorwaarden bij een overstap. Om uw voorstel in onze voorwaarden te verwerken moet er eerst een nieuwe wetsvoorstel worden ingediend.

Ook ik werd deze week gebeld door dit bedrijf waarin ze stellen dat ze bellen “namens KPN”, Ik kan de slinkse werkwijze bevestigen. Gebeld met KPN, daar werd er erg laconiek op gereageerd. Toen ik aangaf dat het ook om ZIJN baan ging maakte dat geen verschil. De KPN medewerker was niet onder de indruk en leek het allemaal wel best te vinden. Ik zou direct actie ondernemen als iemand namens mijn bedrijf zegt te bellen!

Alleen al om de manier van benaderen zal ik nooit klant worden bij MTTM.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @MKB'er,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt dat ook u dit verhaal met ons deelt. Ik kan mij goed voorstellen dat u wat verbaasd bent over de manier waarop mijn collega reageerde uw verhaal. Jammer dat u het als laconiek hebt ervaren. Dat lijkt mij niet de indruk die mijn collega wilde wekken. 

Wij mogen als KPN geen uitlatingen doen over concurrerende providers. Wellicht dat mijn collega daardoor laconiek overkwam. 

Reageer