Vraag

Nooit een factuur ontvangen

  • 27 maart 2015
  • 1 reactie
  • 398 keer bekeken

Goedendag,

Ik ben nu al een jaar met KPN aan het bellen omdat ik alsjeblieft mijn rekening op tijd zou willen betalen.

Ik krijg zakelijk voor vast bellen al bijna 2 jaar ALLEEN herinneringen.

Waar is mijn Factuur ?

Helaas zegt de KPN (kribbig) daar kunnen wij niets aan doen dat ligt aan de post of aan de KPN maar dat kunnen wij niet nazien....het is ons probleem niet.

Vreemd, aangezien alle andere facturen van bedrijven  netjes naa ons adres worden verstuurd

KPN geeft aan niets voor ons te kunnen doen, hoe kan dat nu.

Wij zijn er met ons bedrijf helemaal klaar mee.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Diaan,

Vervelend om te lezen dat u al enige tijd bezig bent om de facturen te ontvangen.

Ook de post vanuit KPN wordt door de normale postbode bezorgt. Er moet daarom zeker een verklaring te vinden zijn aan onze kant. Graag wil ik kijken waarom u geen facturen ontvangt. Er is ook een mogelijkheid om de facturen digitaal te ontvangen. Wellicht een goed idee om dat meteen te activeren.

Zou u mij een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank willen sturen met daarin de NAW gegevens van de betreffende dienst of aansluiting? Indien mogelijk ontvang ik ook graag een klantnummer of factuurnummer zodat ik de juiste facturen kan vinden.

Reageer