Vraag

OmniPCX Office Management Software niet meer compatible

  • 18 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 774 keer bekeken

Goedemorgen,

De software die wij gebruiken voor onze telefooncentrale geeft een melding als wij hier proberen in te loggen. Die melding ziet er zo uit:



Waarschijnlijk is de versie van de OmniPCX software niet meer compatible met de telefooncentrale software. Laten we zeggen dat die behoorlijk oud is 😉 :



Helaas is er in het programma zelf geen mogelijkheid om te updaten. Enig idee waar wij een update voor deze software kunnen krijgen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi @jvdstoel, welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😀

Dat is een hele interessante vraag die u stelt, we komen niet meer zo vaak een meervoudige ISDN aansluiting tegen. Als we het vervolgens hebben over het verkrijgen van deze oude software. Begrijp ik goed dat u op zoek bent naar firmware voor de Vox Novo Office die nieuwer is dan > 7.0.23.1 ?

Op deze oude handleidingen pagina vindt u meer informatie over centrale's waaronder enkele software downloads, hopelijk staat hier iets bruikbaars tussen.
Hi @jvdstoel, welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😀

Dat is een hele interessante vraag die u stelt, we komen niet meer zo vaak een meervoudige ISDN aansluiting tegen. Als we het vervolgens hebben over het verkrijgen van deze oude software. Begrijp ik goed dat u op zoek bent naar firmware voor de Vox Novo Office die nieuwer is dan > 7.0.23.1 ?

Op deze oude handleidingen pagina vindt u meer informatie over centrale's waaronder enkele software downloads, hopelijk staat hier iets bruikbaars tussen.


Hoi @Tim,

Ik ben inderdaad op zoek naar een nieuwere versie van de Vox Novo Office software (>7.0.231). Op de screenshot staat aan het einde van het serienummer ALZQQ710, dus als ik een versie heb die hoger is dan 7.1 zou ik goed moeten zitten.

Op de website die je aangaf was ik ook al aanbeland na wat googlen. Helaas staat daar geen Vox Novo Office software op.

Ieder geval bedankt.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @jvdstoel,

Ik heb hier rondvraag over gedaan. Daarbij heb ik begrepen dat het upgraden van de centrale niet altijd een eenvoudige klus is en bij een centrale van KPN alleen op afstand wordt uitgevoerd of een monteur langs komt om daarvoor tevens de hardware aan te passen. Dit zien wij als een mutatie wat betekent dat er ook kosten voor in rekening worden gebracht.

In het contactformulier geeft u aan welke centrale u hebt en welke software u precies zoekt. Er wordt contact met u opgenomen met een voorstel. Veel succes! Als u vragen hebt, help ik u graag!

Aanvraag telemutatie
Een telemutatie is een wijziging aan uw telefooncentrale of telecominfrastructuur die u op afstand kunt laten verrichten door KPN.

Reageer