Na een langdurig telefoongesprek met een medewerker van de KPN begrepen dat die andere telefoonaanbieder belcentrale is. Wij hebben "NIET" aangeven naar deze aanbieder over te willen stappen.
Een email naar de belcentrale gestuurd met het dringende verzoek per direct onze lijnen terug te zetten naar de KPN omdat wij er niet om gevraagd hebben.
Een ontvangstbevestigings-email van belcentrale wel ontvangen.
Wat kan en moet ik meer doen om van belcentrale af te komen en dit soort vreemde gebeurtenissen voorkomen?
Het is m.i. überhaupt idioot dat dit soort dingen zomaar kunnen.
Beste antwoord door Tim
Beste Bloemen, welkom op het zakelijk forum van KPN.
Hebt u het topic over Belcentrale / Voordeelregeling op het forum gelezen? Alle informatie die u zoekt is daar vermoedelijk te vinden. Bekijk vooral deze reactie!
Overnemen van een telefoonaansluiting zou niet zomaar mogen gebeuren. Er moet minstens contact met de provider zijn geweest om een overeenkomst op te maken.
Als u vragen hebt, help ik graag.
Bekijk origineel
Hebt u het topic over Belcentrale / Voordeelregeling op het forum gelezen? Alle informatie die u zoekt is daar vermoedelijk te vinden. Bekijk vooral deze reactie!
Overnemen van een telefoonaansluiting zou niet zomaar mogen gebeuren. Er moet minstens contact met de provider zijn geweest om een overeenkomst op te maken.
Als u vragen hebt, help ik graag.