Beantwoord

onkostenvergoeding na fout KPN

  • 23 February 2016
  • 2 reacties
  • 300 keer bekeken

Door de onkunde en onwil van KPN is mijn bedrijf ruim 4 dagen telefonisch niet berijkbaar geweest.

Na meerdere telefoontjes met de helpdesk, die overigens niets voor je kunnen of willen doen moet je eerst enorm kwaad worden en vasthoudend zijn een oplossing te willen en dan opeens werkt het.....

Kortom, ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken en heb de nodige kosten moeten maken die ik graag vergoed wil hebben.

graag zou ik van u zijde een passende oplossing horen.

M. van As
icon

Beste antwoord door Tim 24 February 2016, 10:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste M. van As, welkom bij de zakelijke community van KPN.

Goed dat u deze klacht kenbaar maakt. Natuurlijk is het geen goede zaak dat u ruim 4 dagen telefonisch niet bereikbaar bent geweest. Hier moeten we een passende oplossing voor vinden. U kunt de klacht zelf indienen middels het klachtenformulier. Ook kan ik u helpen om de klacht intern te dienen. Als ik u hiermee kan helpen kunt u reageren op het privébericht dat u van mij heeft ontvangen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste M. van As ( @Peelen-van-As ),

Het heeft even geduurd maar ik zie dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld, heel fijn!

Reageer