Beantwoord

Operator password in Vox novo office systeemtoestel D4039 wordt afgewezen.

  • 19 maart 2019
  • 8 reacties
  • 332 keer bekeken

Na een systeem reset hebben wij het volgende probleem: via het D4039 toestel kan in niet meer inloggen.

het standaard pasword 19541954 wordt afgewezen. Kan in de software van de Vox Novo office software geen insteling vinden om dit probleem op te lossen. Kan iemand mij helpen of een tip geven ?
icon

Beste antwoord door Eagle3824 19 maart 2019, 17:33

Het standaard wachtwoord is help1954 probeer dat eens.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge
Het standaard wachtwoord is help1954 probeer dat eens.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @Chromin Maastricht bv ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat vreemd dat het standaard password wordt afgewezen. Natuurlijk help ik u graag verder.

Nu ben ik al even gaan bellen met de specialisten en we moeten vermoedelijk hier een ticket voor aanmaken. Nu ben ik wel even benieuwd of u de Vox Novo Centrale via KPN geleverd heeft gekregen? Of is dit wellicht via een business partner gegaan? We hebben namelijk tot zo ver weinig terug kunnen vinden.

Wilt u voor mij nakijken welk type Vox Novo Centrale het precies is? (staat op de centrale)
En wilt u mij direct de contactgegevens van de contactpersoon sturen?
Beste Rick,

Het betreft een Vox Novo Office v2 door KPN/Getronics in het verleden geleverd. Ter info alles werkt op zich verder prima. Via de software kan ik wel gewoon inloggen . alleen via het systeem toestel wordt 19541954 afgewezen. Dit heb ik nodig voor bijvoorbeeld de voicemail in te spreken. We hadden een stroom onderbreking gehad, na dat de power terug had de Vox novo geen data meer en heb ik ene backup van 2016 teruggeplaatst met dus het huide resulaat dat alles weer werkt m.u.v. van het systeem toestel D4039 inlogprobleem. In de software zie ik wel dat het daar gewoon als 19541954 voor dit toestel staat ingesteld. Het door Eagle3824 opgegeven wachtwoord help1954 werkt overigens wel, (thanks Eagle 3824) hierdoor kan ik nu dus wel weer de voicemail inspreken en wijzigen. Alleen de funktie F1 en dan F2 om handmatig de voicemail in te schakelen lukt nog niet omdat onder F2 nog 19541954 vermoedelijk staat geprogrammeerd. Heeft U of Eagle3824 een idee hoe ik dit kan wijzigen ?
Inmiddels heb ik gevonden waar ik de F2 toets kan wijzigen, echter deze accepteerd alleen cijfers dus bv 19541954 waar hij nu op staat ingesteld maar geen letters zoals help1954. Vervolgens heb ik gekeken waar het operator wachtwoord kan worden aangepast. Heb dit gevonden in de software maar ik kan alleen resetten op help1954 maar geen nieuw wachtwoord ingeven. Wel kan ik het adminstrator wachtwoord wijzigen. Waarschijlijk heeft dit iets met rechten te maken ? Wie kan helpen of heeft een suggestie ?
Reputatie 2
Badge
Operator password kan je alleen aanpassen via het toestel.
Aha dat wist ik niet, enig idee hoe ? Alvast onze dank voor de genomen moeite en heeft ons al zeer geholpen.

M.v.r. team Chromin
Beste Eagle3824

Ik heb het inmidels in het toestel gevoinden en kunnen aanpaassen. Alles werkt weer correct. Erg bednakt voor je reatcies en aangedragen oplossingen.

Bedankt namens team, Chromin

Issue is hiermede opgelost en afgesloten.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @Chromin Maastricht bv & @Eagle3824 ,

Super goed om te lezen dat u tot de oplossing gekomen bent en dat alles weer werkt.😁

En uiteraard veel credits voor de tips en hulp van Eagle3824!

Uiteraard bent u altijd welkom met vragen!

Reageer