Beantwoord

opzeggen abonnement

  • 25 maart 2015
  • 3 reacties
  • 1133 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw, 

 
Eind februari hebben wij telefonisch contact met jullie gehad om ons abonnement op te zeggen in verband met opheffing van ons bedrijf. Wij zouden binnen 2-3 dagen bevestiging krijgen per email. Dit hebben wij helaas tot heden nog niet ontvangen. Daarom willen u vriendelijk verzoeken om ons alsnog een bevestiging te sturen en ons abonnement per direct op te zeggen (met inachtneming van de opzegtermijn). 
 
Wij kunnen ons klantnummer helaas niet meer terugvinden, want ons bedrijf is al een tijd geleden gestaakt met bedrijfvoering. Volgens uw collega staan de gegevens op onze bankafschriften:
 
KPN BV ACM
Machtiging: M10005572497
Omschrijving: 000435727
 
KPN BV ADM 158 IND/ZAKEL
Machtiging: M10001457449
Omschrijving: 118706012
 
(uit privacy redenen hebben wij onze bedrijfsgegevens weggelaten)
 
De diensten die wij afnemen zijn: zakelijk internet ADSL, vaste lijn telefonie en Pin. Wij willen alle diensten opzeggen.
 
In afwachting van uw reactie. 
 
Met vriendelijke groet, 
 
Y. Zhang
 
icon

Beste antwoord door Tim 25 maart 2015, 14:51

Beste Y. Zhang,

Alvast wil ik graag kenbaar maken dat wij geen opzeggingen via het KPN forum in behandeling nemen. Wel heb ik de mogelijkheid om u te laten bellen voor het bespreken van een beëindiging. Dit heeft echter hetzelfde effect als wanneer u hiervoor zelf zou bellen met onze klantenservice op 0800-0403, optie 4 voor opzeggingen.

Ik ben meteen voor u gaan kijken. Het klantnummer van uw Zakelijke ADSL aansluiting is 000435727. Daarmee heb ik alle nodige gegevens kunnen vinden. Er staat alleen geen opzegging in behandeling, ook kan ik niets terug vinden over het telefoongesprek van vorige maand.

De contractdatum voor de vaste telefonie aansluiting is 25-06-2015. Er worden 3 maanden opzegtermijn gehanteerd. Dat betekent dat u dan eigenlijk vandaag nog de opzegging moet doorgeven! Ik heb u geprobeerd te bellen op het betreffende telefoonnummer maar ik krijg u niet aan de telefoon.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende kunnen informeren, indien er aanvullende vragen zijn, verneem ik dat graag.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Y. Zhang,

Alvast wil ik graag kenbaar maken dat wij geen opzeggingen via het KPN forum in behandeling nemen. Wel heb ik de mogelijkheid om u te laten bellen voor het bespreken van een beëindiging. Dit heeft echter hetzelfde effect als wanneer u hiervoor zelf zou bellen met onze klantenservice op 0800-0403, optie 4 voor opzeggingen.

Ik ben meteen voor u gaan kijken. Het klantnummer van uw Zakelijke ADSL aansluiting is 000435727. Daarmee heb ik alle nodige gegevens kunnen vinden. Er staat alleen geen opzegging in behandeling, ook kan ik niets terug vinden over het telefoongesprek van vorige maand.

De contractdatum voor de vaste telefonie aansluiting is 25-06-2015. Er worden 3 maanden opzegtermijn gehanteerd. Dat betekent dat u dan eigenlijk vandaag nog de opzegging moet doorgeven! Ik heb u geprobeerd te bellen op het betreffende telefoonnummer maar ik krijg u niet aan de telefoon.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende kunnen informeren, indien er aanvullende vragen zijn, verneem ik dat graag.
Beste Tim,

Momenteel is ons bedrijf al gesloten, vandaar dat u 030-2148560 niet kunt bereiken. Zou u misschien een 0031 nummer kunnen doorgeven in plaats van 0800 nummer? Want wij zitten nu in buitenland en het is voor ons moeilijk om 0800 nummer te bellen.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Y. Zhang
Reputatie 3
Badge +3
Dag Goldwolf, 

Ik heb u een privébericht gestuurd met een mogelijke oplossing voor het bellen vanuit het buitenland naar de klantenservice. 

Laat u me weten of het gelukt is? 

Een fijne avond toegewenst! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer