Voor het overstappen naar voip zou ik graag het service contract van onze vox novo compact telefooncentrale willen opzeggen. na meerdere keren met jullie contact te hebben gehad zou dit automatisch na 1 september niet meer gefactureerd worden omdat jullie de dienst ISDN niet meer zouden leveren dus ook geen service contract meer aan konden bieden. voor 1 september hebben wij stappen ondernomen om te gaan voipen en dus hoeven we ook geen servicecontract.
Graag kom ik in contact met de juiste persoon die mij kan helpen.
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Er is een verschil tussen een servicecontract voor de ISDN-lijn en een servicecontract voor de apparatuur.
Indien er nog steeds gebruik wordt gemaakt van de Vox Novo kunt u ervoor kiezen om het contact te behouden. Mocht u ook zijn overgestapt op nieuwe apparatuur dan is servicecontract overbodig. Ik kan het voor u opzeggen.
Stuur mij een privé bericht met uw klantnummer, postcode/huisnummer, telefoonnummer en het contractnummer. Dan zal ik het voor u opzeggen.
Er is een verschil tussen een servicecontract voor de ISDN-lijn en een servicecontract voor de apparatuur.
Indien er nog steeds gebruik wordt gemaakt van de Vox Novo kunt u ervoor kiezen om het contact te behouden. Mocht u ook zijn overgestapt op nieuwe apparatuur dan is servicecontract overbodig. Ik kan het voor u opzeggen.
Stuur mij een privé bericht met uw klantnummer, postcode/huisnummer, telefoonnummer en het contractnummer. Dan zal ik het voor u opzeggen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.