Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel
Goedemiddag marcelveenbrink,
Jammer om te vernemen dat u uw telefonie abonnement van KPN wilt beëindigen. Ik weet natuurlijk niet wat de situatie precies is, maar eventueel help ik u graag aan een eventueel ander product van KPN. ;)
Op https://www.kpn.com/zakelijk/mkb/vast-bellen/service/wijziging-doorgeven/opzeggen.htm" target="_blank kunt u informatie vinden over het opzeggen van vaste telefonie. Daar kunt u onder andere het onderstaande schema vinden. Indien u uw telefoonnummer wenst mee te nemen naar een andere aanbieder hoeft u niets te doen. Wanneer het telefoonnummer wordt overgenomen wordt het abonnement automatisch beëindigd.
Via het forum kan ik geen opzegging in behandeling nemen, uiteraard zijn wij hier wel om te helpen bij vragen of problemen. Aangezien bij het opzeggen een verificatie noodzakelijk is, verwijs ik u graag door naar de afdeling Opzeggingen bereikbaar via 0800-0403, optie 4. Indien het een zakelijk abonnement betreft, kan het zijn dat u een contract heeft. Mijn advies om goed uit te vragen tot wanneer het contract loopt en per welke datum u kunt opzeggen.
Jammer om te vernemen dat u uw telefonie abonnement van KPN wilt beëindigen. Ik weet natuurlijk niet wat de situatie precies is, maar eventueel help ik u graag aan een eventueel ander product van KPN. ;)
Op https://www.kpn.com/zakelijk/mkb/vast-bellen/service/wijziging-doorgeven/opzeggen.htm" target="_blank kunt u informatie vinden over het opzeggen van vaste telefonie. Daar kunt u onder andere het onderstaande schema vinden. Indien u uw telefoonnummer wenst mee te nemen naar een andere aanbieder hoeft u niets te doen. Wanneer het telefoonnummer wordt overgenomen wordt het abonnement automatisch beëindigd.
Via het forum kan ik geen opzegging in behandeling nemen, uiteraard zijn wij hier wel om te helpen bij vragen of problemen. Aangezien bij het opzeggen een verificatie noodzakelijk is, verwijs ik u graag door naar de afdeling Opzeggingen bereikbaar via 0800-0403, optie 4. Indien het een zakelijk abonnement betreft, kan het zijn dat u een contract heeft. Mijn advies om goed uit te vragen tot wanneer het contract loopt en per welke datum u kunt opzeggen.
Situatie | Wel of geen contact opnemen met ons |
---|---|
Opzeggen van uw KPN abonnement (zonder nummerbehoud) | ![]() |
Uw abonnement laten overnemen door een ander persoon of bedrijf (contractovername) | Naar contractovername |
Opzeggen in verband met overlijden van de contractant | ![]() |
Opzeggen omdat u overstapt naar een andere aanbieder (met behoud van uw nummer). Uw nieuwe aanbieder verzorgt voor u het opzeggen van uw abonnement(en) | ![]() |
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.