In een topic van @tjainie zegt de KPN moderator Mohammed "Met Kleinzakelijk is het mogelijk om met twee verschillende nummers tegelijkertijd te bellen. Kat in het bakkie zou je denken.
Helaas, de praktijk blijkt anders. Bij het opgeven van mijn bestelling vertelde de medewerksters van KPN mij dat het met Kleinzakelijk niet mogelijk was gelijktijdig 2 verschillende gesprekken te voeren en ik moet kiezen voor KPN EEN. Er zou maar 1 spraaklijn beschikbaar zijn.
Toen ik de orderbevestiging binnen had heb ik de folder er nog eens bij gepakt en ben weer gaan bellen met een andere medewerkster van KPN. Zij is overleg gaan voeren en kwam terug met de mededeling dat er slecht 1 spraaklijn beschikbaar was en dat KPNeen de juiste keuze was. Ondanks het feit dat ik haar gewezen had op de folder bleef zij bij deze mening.
Wie heeft er nu gelijk? De folder, de moderator of de 2 kpn medewerksters. In ieder geval geeft dit weinig vertrouwen in KPN.
vr.gr. Theo
Beste antwoord door Mark L.
Bekijk origineel