Vraag

Overgang van Zakelijk bellen (vast) naar particulier Vast Bellen Onbeperkt met nummerbehoud

  • 5 March 2021
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb een privé abonnement vast bellen aangevraagd met nummerbehoud. Het Zakelijk bellen abo moet opgezegd. Na dit telefonisch geregeld te hebben heb ik sinds gisteren geen vaste telefoon meer. Als ik erheen bel krijg ik “nummer is niet in gebruik”.

Inmiddels 3 u gebeld met de klantenservice, telkens van kastje naar de muur. Backofffice die er mee bezig is naar het schijn, is niet te bereiken voor mij. Niemand kan aangeven hoe lang dit duurt. Is er iemand die nog tips heeft hoe dit te bespoedigen?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @F.M.O.

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Ik kan mij goed voorstellen dat jullie zo snel mogelijk een oplossing wensen. Het viel mij op dat je jouw verhaal ook op het consumenten forum hebt geplaatst. Mijn advies is om het contact via 1 kanaal te laten verlopen. Aangezien het een privé abonnement betreft is het verstandiger om het contact via het consumenten forum te laten lopen :slight_smile: .

Het nieuwe is inderdaad een privé abonnement. Het weinige dat ik van de klantenservice heb meegekregen is dat de fout waarschijnlijk gemaakt is aan de zakelijke zijde (oude abonnement). Vandaar dus op beide fora.

Reputatie 5
Badge +10

Bedankt voor de uitleg. Ik begrijp volkomen dat je ervoor hebt gekozen om je verhaal op beide fora te plaatsen. Ik zie dat er inmiddels ook op het consumenten forum op je bericht is gereageerd. Het verzoek is om je forumprofiel in te vullen. Heb je dat al gezien?

Reageer