Dinsdag zou alles opgeleverd worden en de monteur zou niet weg gaan voordat alles werkte.... nou het internet werkt prima maar klanten kunnen ons niet bereiken! Vanmorgen zou de monteur weer komen want dan zou het echt gaan lukken... aangegeven dat wij een winkel zijn en om 09 pas open zijn... om 11 uur nog geen monteur gezien... dus even gebeld... na 45 min in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand die iets ging checken..... monteur schijnt om 8 uur voor de deur hebben gestaan en on een aantal keer gebeld te hebben en een kaartje door de brievenbus te hebben gedaan (die we niet hebben) je wordt van het kastje naar de muur gestuurd nu komt er woensdag de 10e weer een monteur en zijn we dik een week niet bereikbaar per telefoon, inmiddels na 54 min wachten wordt mij weer verteld dat er een monteur langs komt woensdag de 10e, maar wat hij dan komt doen dat weten ze niet? als er naar ons nummer wordt gebeld krijgen de klanten een dame uit breda aan de telefoon (mobiel nummer) hier wordt je toch niet vrolijk van? hoe moeilijk kan het zijn, ik wordt er n beetje verdrietig van
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel