Vraag

PSTN Lijn aanvragen

  • 18 September 2019
  • 5 reacties
  • 434 keer bekeken

Sinds twee weken zijn wij bezig met het proberen aan te vragen van een PSTN lijn.

Wij zijn een apotheek, deels afhankelijk van het fax verkeer. Per abuis hebben wij onze dienst opgezegd, hierna hebben wij direct met KPN gebeld. Zonder overdrijven hebben wij en onze IT partner inmiddels ruim 40 mensen gesproken maar is er niemand die ons heeft geholpen.

Onze vraag is simpel, wij willen een analoge (PSTN) lijn aanvragen voor onze fax, het oude faxnummer moet hiernaar geporteerd worden. (Dit nummer heeft onze IT Partner veiliggesteld omdat KPN dit niet kon garanderen.)

Kan iemand mij vertellen hoe we dit kunnen aanvragen? Inmiddels hebben we hier ruim 4 uur aan gespendeerd en zijn we niets verder.. Via Twitter kregen we dit als laatste poging.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
@ApotheekGroep Dit verhaal is mij inderdaad al bekend via Twitter. Goed dat u ons nu zelf benadert. We gaan dit in orde maken, maar hebben dan wel een aantal gegevens nodig.

Graag ontvang ik van u per privébericht:
Naam contactpersoon:
mobiel nummer:
email-adres:
adresgegevens:
nummer dat geporteerd moet worden:
Dag Leroy,

Dank, de gegevens zijn verstuurd.
Via DM geplaatst

Hallo,

Ik zelf heb KPN ook een paar keer gebeld en gevraagd naar een PSTN-lijn en de medewerkers aan de telefoon weten niet eens wat een fax-lijn is. Kan ik via deze weg meer informatie krijgen? Ik wil graag de tarieven hiervan weten. Wij zijn een huisartspraktijk en zijn ook deels afhankelijk van fax.

Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @kazimd

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat vreemd dat mijn collega's aan de telefoon niet verder konden helpen. Wij helpen jullie graag verder. 

Op de website hebben we een pagina met overzicht van de kosten voor vaste telefonie. Onderaan de pagina vind je dan de kosten voor een PSTN lijn. 

Reageer