Begin maart jl is er zoals afgesproken een monteur (van BELCENTRALE) langs geweest voor het aansluiten van een nieuwe telefoonlijn omdat er geen telefoonverbinding meer mogelijk was via isdn en dit via internet zal gaan plaats vinden. (Hierbij is sprake van misleidende vormgeving aangezien dit pas in 2019 van kracht is) Ik heb gevraagd 30 min vtv te bellen maar dit was niet gebeurd. De monteur reeds ter plaatse vertelde de me telefonisch dat het louter ging om het prepareren vd lijnen voor de toekomst. Daarbij hebben wij het niet gehad over het afsluiten van contracten voor 5 jaar en dat de Belcentrale het internet voor zijn rekening zou gaan nemen en ook nog eens een nieuw te plaatsen Alarmsysteem. Daarbij heeft de betreffende monteur ook nog eens het contract door een willekeurige medewerker laten tekenen welke geen tekenbevoegdheid heeft. Belcentrale heeft dus ongevraagd zonder mijn toestemming als ondernemer van dit bedrijf een contract door een willekeurige werknemer laten tekenen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat belcentrale Onmiddelijk de internet aansluiting en overeenkomst met mijn vorige aanbieder KPN herstelt. Daarnaast verzoek ik u vriendelijk te bevestigen dat ik geen contractuele overeenkomst meer met u heb. Mogelijke kosten voor het terugdraaien wil ik niet betalen.
Persoonlijk vind ik dat er voor deze praktijken een flinke boete mag worden betaald
Beste antwoord door Mohammad
Bekijk origineel