Heeft KPN ook een soft-phone?
Ik wil nl ook bereikbaar zijn buiten kantoor op mijn vaste nummer.
Nu kan ik dan natuurlijk doorschakelen naar mijn mobiele nummer maar ik reis veel, ook buiten Europa;
Dus doorschakelen kan een dure aangelegenheid worden (gesprek ontvangen op mobiel: 1 Euro per minuut in Zone 3)
Doorschakelen naar een lokaal mobiel nummer is net zo duur - ook 1 Euro per minuut.
Uiteraard zijn ook ander suggesties welkom.
bvd
Michel
Zoek je iets als dit:
https://zakelijkforum.kpn.com/kpn-een-41/regel-zelf-uw-bereikbaarheid-met-de-nieuwe-mijngesprek-app-9654
Tegenwoordig zijn er geen extra kosten meer voor doorschakelen naar een nederlands nummer binnen de EU via de roam like home regeling.
https://zakelijkforum.kpn.com/kpn-een-41/regel-zelf-uw-bereikbaarheid-met-de-nieuwe-mijngesprek-app-9654
Tegenwoordig zijn er geen extra kosten meer voor doorschakelen naar een nederlands nummer binnen de EU via de roam like home regeling.
Dank voor t "antwoord" - zoals aangegeven reis ik veel BUITEN Europa, waar wel hoge roamingkosten van toepassing zijn.
Ah, dan is dat inderdaad wat duurder. Voor zover ik weet heeft KPN geen ander alternatief. De enige mogelijkheid is het doorschakelen via de app.
Hi Michel,
Ik heb het topic gevolgd en zie dat Sjors u van antwoorden heeft voorzien. Waarvoor dank aan Sjors 😁
Het klopt dat KPN geen softphone apparatuur of oplossingen biedt, waarmee u voordelig kunt doorschakelen. Nu is het wel zo dat softphone oplossingen in opkomst zijn en ik kan mij dus goed voorstellen dat KPN hier ook een oplossing voor gaat ontwikkelen. Op dit moment zou u het dus moeten doen met een doorschakeling naar mobiel.
Ik heb het topic gevolgd en zie dat Sjors u van antwoorden heeft voorzien. Waarvoor dank aan Sjors 😁
Het klopt dat KPN geen softphone apparatuur of oplossingen biedt, waarmee u voordelig kunt doorschakelen. Nu is het wel zo dat softphone oplossingen in opkomst zijn en ik kan mij dus goed voorstellen dat KPN hier ook een oplossing voor gaat ontwikkelen. Op dit moment zou u het dus moeten doen met een doorschakeling naar mobiel.
Ze kunnen gewoon het product van de dochter-onderneming XS4all overnemen:
https://www.xs4all.nl/service/diensten/bellen/installeren/softphone-instellingen.htm
https://www.xs4all.nl/service/diensten/bellen/installeren/softphone-instellingen.htm
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.