Beantwoord

Stopt KPN met telefoonlijnen?

  • 9 November 2017
  • 1 reactie
  • 449 keer bekeken

Ik kreeg deze mail gericht aan de praktijk. Kan iemand me vertellen of dit correct is, of gewoon een incorrecte manier van een andere firma om klanten over te laten stappen:

Geachte heer, mevrouw,

Zoals telefonisch besproken, stuur ik u een bericht over een nieuw telefoonsysteem voor uw huisartsenpraktijk met het verzoek dit intern te bespreken.
Zoals u mogelijk uit de media heeft vernomen, zal KPN uiterlijk 2019 stoppen met het leveren van traditionele telefoonlijnen.
Veel huisartsenpraktijken zijn de afgelopen jaren overgestapt naar nieuwe vormen van telefonie en ook u zal hierin dus de komende periode een stap moeten gaan maken.
Huisartsentelefonie kan u hiermee helpen, we bieden een vlekkeloze overgang en de hoogst mogelijke betrouwbaarheid zodat u direct beter bereikbaar kunt zijn voor uw patiënten.
Dit doen wij naar volle tevredenheid voor vele van uw collega’s en volledig volgens de richtlijnen van de LHV.

Voor u is telefonie geen dagelijkse interessegebied en daarom stellen we voor om een keer bij u langs te komen, de huidige situatie in kaart te brengen en de nieuwe mogelijkheden te bespreken.
We staan bekend om ons begrijpelijke advies, vertellen u de voor- en nadelen van verschillende mogelijkheden.
Uiteindelijk kunt u met deze inhoudelijke informatie zelf in de hand houden wanneer u stappen onderneemt en welke richting u kiest.

Over enkele dagen zal ik telefonisch opnieuw contact met u opnemen en hoop ik dat wij een afspraak in kunnen plannen.
In de tussentijd nodig ik u uit om verder te lezen op onze website ******************.
Mocht u al eerder vragen hebben, kunt u mij bereiken op telefoonnummer ***************.


Met vriendelijke groet,

Bart ************
Adviseur Huisartsentelefonie

**********************
**********************
************** - **************** - *****************
icon

Beste antwoord door Lindsay 9 November 2017, 17:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag @Bosparkhuisarts!

Ik heb uw bericht even gemodereerd op de gevoelige informatie.

Zoals u mogelijk uit de media heeft vernomen, zal KPN uiterlijk 2019 stoppen met het leveren van traditionele telefoonlijnen.
Ik kan u hierin geruststellen, dit statement is namelijk absoluut niet waar. 🙂 We blijven PSTN leveren. Met ISDN gaan we inderdaad wel stoppen, maar wij hebben alternatieve pakketten die wij kunnen aanbieden.

Als u op zoek bent naar alternatieven voor ISDN kan ik u daar natuurlijk in adviseren 🤓

Reageer