Vraag

storing

  • 8 September 2015
  • 1 reactie
  • 415 keer bekeken

Op 1 september 2015 werd het zakelijk telefoonnummer verwijderd van mij account, niet afgesloten bivoorbeeld omdat ik niet zou hebben betaald.

Inmiddels heb ik 5 verschillende klantenservice medewekers gesproken die dit probleem in enkele uren zouden kunnen oplossen. Ook ben ik al twee keer terug gebeld, de eerste terugbeller op vrijdag 4 september gaf aan dat vandaag het probleem( let wel het is vandaag 8 september) opgelost zou zijn. De tweede beller , vandaag dus wist ook geen oplossing.

Ik heb hem gevraagd of hij zich niet schaamde bij KPN te werken, toen hiij beweerde daar trots op te zijn heb ik hem een kutlul genoemd. Hij zijn mening, ik mijn mening.

Feit is dat mijn bedrijf inmiddels door een ingreep/fout van een KPN medewerker al een week niet beriekbaar is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste JanP,

Het valt natuurlijk niet meer goed te praten dat u telefonisch onbereikbaar bent geraakt.

Ik heb uw bedrijf gezocht en kunnen vinden. Volgens mijn informatie heeft u een particulier glasvezel abonnement bij KPN. Ik zie dat er enkele wijzigingen aan het abonnement zijn aangebracht met betrekking tot telefonie. Een telefoonnummer is inactief gezet en vervolgens ook weer toegevoegd. Ik begrijp dat hier de problemen zijn ontstaan? Voor uw bedrijf is het zeker belangrijk om bereikbaar te zijn, ik kan mij uw frustratie dan ook goed begrijpen.

In het ticketsysteem kom ik meerdere meldingen tegen, een achterliggende afdeling is bezig om het telefoonnummer te activeren. Hopelijk lukt dit spoedig zodat u snel weer bereikbaar bent!

Reageer