Beantwoord

Storing ISDN telefonie

  • 7 januari 2016
  • 2 reacties
  • 264 keer bekeken

We hebben de gehele dag al geen mogelijkheid tot bellen via onze vaste isdn lijnen. Ook kunnen we geen inkomende telefoontjes ontvangen. 
icon

Beste antwoord door Tim 8 januari 2016, 11:24

Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Vast-bellen/Storing-ISDN-telefonie/m-p/6104#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, welkom op het zakelijke forum van KPN! :D

Via uw e-mailadres ben ik op uw website terecht gekomen en vervolgens heb ik uw aansluiting kunnen vinden. Ik begrijp dat de storing sinds vanmorgen is opgelost, gelukkig maar! Als ik iets voor u kan doen dan verneem ik graag een bericht van u.

Bekijk origineel

2 reacties

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1543 schreef op https:///t5/Vast-bellen/Storing-ISDN-telefonie/m-p/6104#M200We hebben de gehele dag al geen mogelijkheid tot bellen via onze vaste isdn lijnen. Ook kunnen we geen inkomende telefoontjes ontvangen. 

 De supportmedewerker is hedenmorgen geïnformeerd, echter tot op heden toe geen actie. Vandaar dit topic.
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Vast-bellen/Storing-ISDN-telefonie/m-p/6104#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, welkom op het zakelijke forum van KPN! :D

Via uw e-mailadres ben ik op uw website terecht gekomen en vervolgens heb ik uw aansluiting kunnen vinden. Ik begrijp dat de storing sinds vanmorgen is opgelost, gelukkig maar! Als ik iets voor u kan doen dan verneem ik graag een bericht van u.

Reageer