Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelStoring ISDN telefonie
We hebben de gehele dag al geen mogelijkheid tot bellen via onze vaste isdn lijnen. Ook kunnen we geen inkomende telefoontjes ontvangen.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1543 schreef op https:///t5/Vast-bellen/Storing-ISDN-telefonie/m-p/6104#M200We hebben de gehele dag al geen mogelijkheid tot bellen via onze vaste isdn lijnen. Ook kunnen we geen inkomende telefoontjes ontvangen.
De supportmedewerker is hedenmorgen geïnformeerd, echter tot op heden toe geen actie. Vandaar dit topic.
De supportmedewerker is hedenmorgen geïnformeerd, echter tot op heden toe geen actie. Vandaar dit topic.
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Vast-bellen/Storing-ISDN-telefonie/m-p/6104#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, welkom op het zakelijke forum van KPN! :D
Via uw e-mailadres ben ik op uw website terecht gekomen en vervolgens heb ik uw aansluiting kunnen vinden. Ik begrijp dat de storing sinds vanmorgen is opgelost, gelukkig maar! Als ik iets voor u kan doen dan verneem ik graag een bericht van u.
Via uw e-mailadres ben ik op uw website terecht gekomen en vervolgens heb ik uw aansluiting kunnen vinden. Ik begrijp dat de storing sinds vanmorgen is opgelost, gelukkig maar! Als ik iets voor u kan doen dan verneem ik graag een bericht van u.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.