Vraag

Storing panasonic KX-TPA60

  • 2 januari 2018
  • 4 reacties
  • 626 keer bekeken

Als ondernemer heb ik 4 handsets van de Panasonic KX-TPA60. Nu ervaar ik problemen die mij financieel raken en mijn klandizie negatief beïnvloeden.

Mijn bereikbaarheid is 9 van de 10 keer zeer slecht. Zo hebben de handsets vaak geen bereik of werken er 2 wel en de overige 2 niet, terwijl alles aangemeld en verbonden is met het basis station. Normaliter horen alle 4 de handsets bij een inkomend gesprek gelijktijdig over te gaan. Dit gebeurd nu niet waardoor er vaak gerend moet worden op de werkplaats met alles risico's van dien.

Ik ben jaren klant van KPN maar dit is geen doen! ik wil graag een permanente oplossing zodat ik ten alle tijden bereikbaar ben voor mijn klanten en ik geen inkomsten missloop door slechte communicatie van hardware geadviseerd en verkocht door de KPN.

Ik heb nu in de afgelopen jaren meerdere storingen gehad het zij met de telefoonlijn/modem/wifi versterker en heel vaak verschillende handsets en ben zelfs 2 maanden niet bereikbaar geweest voor mijn klanten.
Ik maak gebruik van de KPN 1 pakket en verwacht wel service naar behoren dringend een oplossing anders ben ik genoodzaakt andere maatregelingen te nemen!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste TCE Autoservice,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! We helpen u graag, ik begrijp dat dit een flink probleem is dat voor veel frustratie zorgt. Daar moeten we uiteraard een oplossing voor vinden. Volgens mij hebben we zelfs contact gehad via facebook toen u afgelopen zomer naar het KPN 1 pakket bent overgestapt. Ontzettend jammer dat het pakket niet goed werkt. 🙁

Ik zie dat u hierover ook contact hebt met de helpdesk, hartstikke goed! Er is een melding voor het probleem geregistreerd en de technische dienst zoekt hiervoor nader contact met u. Ik vertrouw op mijn collega's dat zij met u tot een oplossing komen. Daarom stel ik voor dat we de acties van mijn collega's afwachten, hopelijk vinden ze de oorzaak en kan de bereikbaarheid van de zaak weer goed komen.
Beste KPN,

tot op heden blijf ik met dezelfde klachten ondanks eerder telefonische ondersteuning. Ik verzoek jullie dan ook om met een permanente oplossing te komen die mij verder helpt ipv dat het mijn bedrijfsvoering schaadt.

Het verbaasd mij dat ik en voorbije tijd niet geholpen wordt als klant zijnde maar andersom wel aan mijn verplichting moet voldoen. Beetje de omgekeerde wereld vindt u niet. Draag zorg voor mij als klant iets wat ik ook voor mijn eigen klanten namelijk doe. Ik verzoek jullie nogmaals om een permanente oplossing aan te dragen die ook netjes door jullie getest wordt op locatie dit voorkomt dat ik maar continu contact moet zoeken voor enkel klachten. Ik wil graag dat mijn kijk op jullie als bedrijf veranderd maar veel belangrijker dat ik als ondernemer ten alle tijden goed bereikbaar ben en geen inkomsten verlies doordat de telecommunicatie diensten die ik van jullie afneem en de producten die door jullie zijn geadviseerd niet op order zijn .

in afwachting van uw reactie en passende oplossing
Reputatie 7
Badge +11
Beste TCE Autoservice,

Erg jammer om te horen dat de problemen zich nog altijd blijven aanhouden. Goed dat u weer contact op neemt. Ik ga u helpen om tot een oplossing te komen. Ik heb een vermoeden dat het niet ligt aan de verbinding maar er mogelijk een probleem is met het bereik van de handsets, zou dat het geval kunnen zijn?

U geeft aan dat soms enkele handsets niet werken, deze hebben vaak een bereik van enkele tientallen meters. Ik kan mij zo voorstellen dat deze steeds ergens rondzwerven op de werkplaats? Een oplossing daarvoor zou bijvoorbeeld een repeater zijn om het signaal vanaf het basisstation te versterken zodat de handsets deze goed ontvangen.

Om niet te wachten met heb ik meteen een nieuwe storingsmelding voor u aangemaakt. Binnen acht kantooruren neemt de technische dienst contact met u op. Daarbij heb ik de technische dienst het advies meegegeven om rekening te houden met het bereik van de handsets. Het zou behoorlijk zonde zijn als we het probleem in het netwerk zoeken en de oorzaak toch het bereik van de handsets lijkt te zijn.

Reageer