Beantwoord

Storing VOIP diensten

  • 9 september 2015
  • 1 reactie
  • 511 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +11
  • KPN Medewerker
  • 3505 reacties
Op dit moment is er een lopende storing op het VOIP platform.

U kunt op hinder ondervinden bij het bellen of gebeld worden.

We werken hard aan een oplossing, zodra er meer bekend is informeren wij u in dit topic.

Onze excuses voor ongemak.
icon

Beste antwoord door cindy_ 10 september 2015, 09:00

Beste klanten en forumgebruikers,

De storing is sinds gisteravond 18.00 uur verholpen. Ervaart u op dit moment nog problemen met uitbellen? Dan horen wij dat graag van u en helpen we u hiermee verder.

Met vriendelijke groet,

Cindy
Bekijk origineel

1 reactie

Beste klanten en forumgebruikers,

De storing is sinds gisteravond 18.00 uur verholpen. Ervaart u op dit moment nog problemen met uitbellen? Dan horen wij dat graag van u en helpen we u hiermee verder.

Met vriendelijke groet,

Cindy

Reageer