Beantwoord

telefoonlijn dood

  • 10 January 2016
  • 2 reacties
  • 234 keer bekeken

Beste KPN, onze bedrijfstelefoonlijn is momenteel dood. Na met de storingsdienst gebeld te hebben en drie keer te zijn doorverbonden werd ik door de derde persoon weer terug naar het hoofmenu gezet zonder oplossing. Graag een oplossing voor dit probleem omdat we nu zakelijk niet bereikbaar zijn.

administratiekantoor Multi-Services
icon

Beste antwoord door Tim 11 January 2016, 10:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Marcel, welkom op het zakelijke forum.

Ik heb u zojuist kunnen bereiken op uw vaste telefoonlijn, ik begrijp dat deze tijdelijk doorgeschakeld staat zodat u bereikbaar bent. Goed dat hiervoor is gekozen. De monteur komt vanmiddag langs tussen 16:00 - 18:00 uur. Ik vertrouw erop dat het probleem opgelost wordt. Kunt u een bericht achter laten wanneer de monteur is geweest? Ik hoor graag of het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +11
Hallo http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Vast-bellen/telefoonlijn-dood/m-p/6131#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; line-height: 15px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank, mag ik aannemen dat de monteur het probleem heeft verholpen? Als ik iets voor u kan doen dan verneem ik graag een bericht van u! ;)

Reageer