Vraag

Terugbelklacht

  • 12 January 2016
  • 3 reacties
  • 222 keer bekeken

Wij hebben al regelmatig een klacht ingediend over de storingen die wij ondervinden bij ons zakelijk pakket. Jammer genoeg zijn wij nooit teruggebeld.

In 2014 'moesten' wij overstappen van het ene pakket naar het huidige pakket "ondernemerspakket standaard". De reden was, dat het oude pakket vaak storingen vertoonde en uit het assortiment werd gehaald. Wij hebben er nauwelijks problemen mee gehad. Maar met het huidige pakket hebben wij meerdere keren per week storingen.

- Regelmatig valt de internetverbinding weg. Soms tijdens het internetbankieren, waardoor we opnieuw moeten inloggen. Ook gebeurt het wel eens tijdens het telefoongesprek met klanten, waardoor wij al klachten van klanten hebben gekregen. Of niet bereikbaar waren, omdat er geen internetverbinding was.

- Regelmatig ook ruis in de lijn waardoor klanten ons wel horen, maar wij de klant niet. Of vice versa, wij horen de klant, maar zij ons niet.

- we hebben een nieuwe telefooncentrale moeten aanschaffen, omdat de oude geen VoIP had. Maar bij de nieuwe centrale kunnen we niet zien wanneer er een voicemailbericht is achtergelaten. We zien wel gemiste oproepen, maar dat zijn niet altijd voicemail berichten.

- sommige voicemailberichten zijn al beluisterd en later luisteren we de voicemail weer af (ter controle) en dan zijn er nieuwe berichten, die wat betreft datum, nog voor de andere berichten zaten. 

Graag horen wij uw reactie waar het allemaal aan kan liggen.

Met vriendelijke groet

M. Lips

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste M. Lips, welkom op het zakelijke forum van KPN! :D

De reden van uw registratie is natuurlijk minder aangenaam. Ik kan mij voorstellen dat deze problemen behoorlijk frustrerend kunnen zijn en de bedrijfsvoering niet ten goede komt. Vreemd dat er geen reactie is gekomen op uw klacht(en), een storing moet serieus en met enige urgentie worden opgepakt. Ik wil u graag helpen om de problemen op te lossen.

Dankzij uw website heb ik uw aansluiting gevonden. Op de lijn is niet meteen te zien wat de oorzaak zou kunnen zijn. Één van de testen die ik kan uitvoeren om meer gegevens in te zien, werkt helaas niet. Is er al een monteur geweest om naar de verbinding te kijken? Ik wil namelijk voorstellen dat we dit eerst gaan proberen. Graag ontvang ik uw mobiel telefoonnummer die ik aan de monteur mee kan geven en uw voorkeur voor dag en tijdstip van bezoek. Ik stuur u hiervoor een privébericht toe, ik verneem graag uw reactie!

De problemen met voicemail staan vermoedelijk los van de verbinding. Het is wellicht wel een goed idee om eerst de verbindingsproblemen op te lossen om een mogelijke impact op de voicemail uit te sluiten.
Beste Tim,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Er is inderdaad ook nog geen monteur langs geweest om de verbindingen te controleren.

Hier staan wij zeer voor open. Via PB zullen wij het telefoonnummer en een geschikte dag doorgeven.

Met vriendelijke groet

Michael Lips.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Michael,

Ik heb uw privébericht ontvangen en ga een afspraak voor u regelen!

Reageer