Vraag

Tweede gesprekskanaal

  • 15 november 2017
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Kan iemand uitleggen waarom je bij opzeggen van je tweede gesprekskanaal de Mb's naar beneden gaan?
Dat wordt beweert door de dames op 08000403!
Volgens de leveringsafspraak en in de factuur staat "2 Gelijktijdige gesprekken" apart gespecificeerd.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @TAC debutant,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik ben blij dat u uw vraag op het forum geplaatst hebt. Natuurlijk kan ik u dit uitleggen.
Naar aanleiding van uw klantnummer (ingevuld in uw profiel) heb ik uw pakket opgezocht. Ik zie dat u op dit moment een Ondernemerspakket Standaard waarmee u 2 gelijktijdige gesprekken kunt voeren. Wanneer u terug wilt naar een pakket met 1 gelijktijdig gesprek betekent dit automatisch dat het pakket naar een Ondernemerspakket Instap wordt omgezet. In een Instap pakket krijgt u een internetverbinding tot 10 mb. Een wijziging in bereikbaarheid of internetsnelheid heeft binnen het Ondernemerspakket dus ook invloed op nadere onderdelen van het pakket.

Een alternatief hiervoor is om over te stappen op het KPN ÉÉN pakket. In dit pakket ontvangt u een internetverbinding tot 50 mb en werken we met werkplek profielen voor vaste telefonie. U kunt in dit pakket dus internet nemen met één werkplek. Hiermee kunt u dus 1 gelijktijdig gesprek voeren en onbeperkt bellen naar vast en mobiel binnen Nederland en blijft de internetsnelheid gelijk aan uw huidige internetverbinding. De kosten voor dit pakket bedragen € 72,50 per maand exclusief BTW. Het eerste jaar krijgt u korting over dit bedrag en betaalt u € 52,50 per maand exclusief BTW. Op dit moment betaalt u € 77,50 per maand exclusief BTW voor het Ondernemerspakket Standaard.

Reageer