Beantwoord

Uitfaseren ISDN

  • 8 August 2018
  • 1 reactie
  • 506 keer bekeken

Ik ben deze week op een dag door twee bedrijven gebeld die zeggen dat ze namens KPN bellen over het uitfaseren van de ISDN centrale. Beide willen graag een (denk KPN een) advies geven en dan leveren. Hoe weet ik of deze partijen echt namens KPN bellen, beide mails lijken, maar zijn denk ik geen KPN mails?
Wel worden namen van mensen bij KPN genoemd (social engineering?)
De een zegt Businees Partner te zijn van KPN (VTM) en ondertekent met Jörg Kramer, de ander zegt dat hij ECHT namens KPN belt en noemt de naam Job Sluimer (accountmanager MKB KPN?), de emails hier gebruikt zijn van kpnsales.com en kpnadviseur.nl ( volgens mij zijn deze domeinen niet geregistreerd door KPN)
icon

Beste antwoord door marvinh 8 August 2018, 19:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Beste @JosBB,

Veel Business Partners van KPN zijn inderdaad bezig met het contacteren van KPN klanten, vanwege het uitfaseren van ISDN2 en PSTN-Meervoudig, dus het is goed mogelijk dat er partners bellen om dit met u te bespreken. Soms zijn er ook partners die niet heel netjes zijn en vertellen dat ze van KPN zelf zijn, echter zijn dit maar een klein aantal partners (gelukkig 😁 ).

Job Sluimer is inderdaad werkzaam binnen KPN als MKB Accountmanager.

Uiteindelijk is de keuze aan u of u via een business partner gaat werken of rechtstreeks bij KPN. Indien u weinig tijd wil investeren en zaken graag uit handen wil geven adviseer ik u om te kijken naar een business partner die dergelijke zaken voor u kan inregelen.

Reageer