Vraag

Uitval Quattro vox 5

  • 27 December 2016
  • 1 reactie
  • 641 keer bekeken

Ik heb een quattrovox 5 en deze geeft een rood lampje dus er is geen lijn meer/geen kiestoon. Heb de stekker er uit en weer ingedaan: dan zoekt het apparaat de lijnen (knipperende groene lampjes) en gaat vervolgens weer op rood. Ter info: ik heb 9 maanden geleden een nieuwe gekocht om dat ik toen ook al dit probleem had met een quattrovox II . Wat te doen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Van Dijk, welkom op het Zakelijk KPN Forum! :)

Lastig dat de quattrovox weer niet wil meewerken. Ergens vrees ik dat deze (ook) defect is geraakt. Is er vanuit KPN al gekeken of de lijnen intact zijn? Dit kan ik ook voor u bekijken. Volgens mij zit er 12 maanden garantie op de quattrovox. Is de quattrovox vanuit KPN geleverd of via een andere route?

Reageer