Vraag

Vaste telefonie koppelen in mijnkpn?

  • 18 juli 2016
  • 5 reacties
  • 267 keer bekeken

Op mijn factuur staat dat ik vragen kan stellen via kpn.com/zakelijkefactuur.
Ik heb hier een account aangemaakt en wil vervolgens mijn vaste telefonie koppelen.
Bij de invoer van mijn telefoonnummer krijg ik de melding dat het om een privé nummer gaat en dat ik een account moet aanmaken bij MijnKPN Privé. Als ik dit doe kom ik weer op de zakelijke site en begint alles weer van voren af aan.

Alles wat ik wil is online inzage in mijn abonnement.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag,

Begrijpelijk dat u inzage wilt in uw abonnement. Dat moet ook gewoon kunnen.
Wat er precies mis gaat is mij nog niet geheel duidelijk maar hieronder staat de juiste route.

http://k.pn/kHKLZ8
Dag Carah,
Bedankt voor jouw reactie. Als ik de route volg kom ik uiteindelijk op de pagina om producten te koppelen. Daar ontbreekt echter de moglijkheid om vaste telefonie te koppelen.
Mvg.
Robin Plomp

Reputatie 4
Badge +1
Hi Robin,

De pagina waarop u zich bevindt is juist. U kiest daar voor TV, Internet & Bellen.
Dag Carah,

Lukt echt niet. Deze knop is bedoeld voor een internet & bellen abonnement.
Ik heb alleen een KPN vast bellen abonnement.

Mvg.

Robin Plomp
Reputatie 4
Badge +1
Hi Robin,

dat is wel verrassend, Zou u in een privébericht uw contactgegevens willen toesturen? Dan zoek ik uit wat er mis gaat.

Reageer